استانداری که فقط حرف زد/ارثیه حسین زادگان برای مردم مازندران
استانداری که فقط حرف زد/ارثیه حسین زادگان برای مردم مازندران
سکان نیوز؛ در حالی شمارش معکوس پایان کار دولت حسن روحانی آغاز شده که حدود 5 هزار پروژه نیمه کاره ارثیه آن در مازندران است، طرح هایی که زخم‌هایی بر پیکره و طبیعت مازندران وارد کرده است.

به گزارش سکان، حافظه تاریخی مردم مازندران فراموش نخواهد کرد هشت سال قبل را، زمانی که تدبیری‌ها به کرسی تکیه زدند و مدام در هر نشست و برخاستی، پروژه‌های نیمه کاره دولت قبل را مطرح و عنوان می‌کردند که میراث دار طرح‌های نیمه کاره هستیم.

تصفیه خانه و آبرسانی شهرهای گروه الف، آزادراه پرماجرای تهران – شمال، چهارخطه شدن راه‌های هراز و سوادکوه و ساری – تاکام، تالار بزرگ فرهنگی و نیمه کاره مرکز استان، برقی شدن خطوط ریلی شمال، ساخت سد هراز، تحویل نشدن سه هزار واحد مسکن مهر(مسکن مهر میارکلا)، گازرسانی به مناطق محروم و غیره از جمله پروژه‌های ریز و درشتی هستند که قرار است به دولت بعدی تحویل داده شود.

بسیاری از كارشناسان بر این باورند مازندران در زمینه های مختلف به ویژه در چهار زمینه ی كشاورزی، گردشگری، جنگل و محیط زیست با مشكل های فراوانی دست و پنجه نرم می كند که مدیران دولت تدبیروامید در مازندران امید مردم استان را ناامید کردند.

اکنون که به روزهای پایانی دولت دوازدهم رسیدیم هنوز هم نماینده عالی دولت روحانی در مازندران به دنبال حرف زدن و شوآف تبلیغاتی می باشد و به جای عذرخواهی از مردم مازندران بابت کم کاری و ناتوانی در کم کردن مشکلات مردم به دنبال مقصر و فرار از پاسخگویی خود است.

البته مبارزه قوه قضائیه با ترک فعل مسئولین دقیقا جلوی سهل‌انگاری و کم‌کاری‌ها را می‌گیرد و باید بیش از این‌ها به مبحث ترک فعل مسئولین در مازندران بپردازیم.

متاسفانه برخی از افرادی که آمدند و مسئولیت قبول کردن در زمان مسئولیتشان باعث ضرر و زیان فراوانی به مردم شدند لذا این افراد با اقداماتشان می‌توانستند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند که ترک فعل کردند.

ترک فعل مسئولین بهترین موضوعی است که از سوی قوه قضائیه مورد اقدام قرار گرفته و انشالله در اجرا هم با توفیقات زیادی مواجه باشد چرا که مردم مازندران بزرگترین آسیب‌ها را از ترک فعل مسئولین متحمل شده اند.