ارتش جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از مکتب اسلام و بطن مردم است
ارتش جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از مکتب اسلام و بطن مردم است
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید مازندران گفت؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از مکتب انسان ساز و حیاتی اسلام و بر خاسته از بطن جامعه و مردم در عرصه های مختلف و بازوان پر توان ملت در صحنه های رزم ، خدمت، جهاد؛ سلامت و ... است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی گفتگویی اظهار داشت :
ارتش جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از مکتب انسان ساز و حیاتی اسلام و بر خاسته از بطن جامعه و مردم در عرصه های مختلف و بازوان پر توان ملت در صحنه های رزم ، خدمت، جهاد؛ سلامت و … است.
وی افزود: امروز نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ما می درخشد بلکه بیم و هراس را بر پیکره یاوه گویان و دشمنان نظام انداخته است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز ارتش را فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دانست و اظهار داشت: امروز ارتشیان دلاور در عرصه های دفاع از کیان این سرزمین ، حفظ آرمان های والای شهداء، دست آوردهای انقلاب اسلامی و اقتدار نظام همچنان با صلابت و اقتدار بوده و هر روز بر عزت، قدرت و مقبولیت این نیروی نظامی افزوده می شود.
وی با بیان اینکه ۲۹ فروردین روز پاسداشت حماسه آفرینی های ارتش و تحقق عزم و اراده یک ملت است عنوان کرد: اوج شکوه نقش آفرینی ارتشیان در عرصه دوران هشت سال دفاع مقدس بوده ، جایی که دشمنان تا دندان مسلح در مقابل ایمان شجاعت، ایثارگری و اخلاص رزمندگان عزیز ما به زانو درآمدند که عجز و ناتوانی و خفت را برای دشمنان ما به همراه داشته است‌.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام عرشی و شامخ شهیدان والامقام ایران اسلامی و 3000 شهید عرشی ارتش در استان مازندران ‌و تکریم و تجلیل از خانواده های بزرگوار و گرانقدر آنان، این روز را به فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری، ارتشیان سختکوش و سرافراز تبریک گفته ، از خداوند متعال برای همه این جهادگران راه حق و حقیقت و حافظان امنیت توفیقات روز افزون آرزومندم.