اختلاف سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس بالا گرفت/ناهار سیب زمینی و تخم مرغ
اختلاف سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس بالا گرفت/ناهار سیب زمینی و تخم مرغ
سکان؛ موضوع ناهار تمرینات پرسپولیس به اختلافات مدیرعامل و سرمربی این تیم برمی‌گردد چرا که مطابق شنیده‌ها، مسئولان باشگاه مشکلی برای تهیه غذای بعد از تمرین ندارند

در هفته گذشته بود که موضوع مشکلات مالی پرسپولیس  به شکل عجیبی در خصوص تغذیه و غذای بازیکنان در برخی از رسانه‌ها مطرح شد. در پی همین موضوع عکس‌هایی از سیب‌زمینی و تخم‌مرغ پخته تحت عنوان تغذیه پرسپولیسی‌ها بعد از تمرین منتشر شد تا تأییدی باشد بر مشکلات مالی این باشگاه؛ همین مسئله بعضاً با انتقادهایی هم همراه بود و بسیاری این شرایط را در حد نام پرسپولیس نمی‌دانستند.

این اتفاقات بعد از آن رخ داد که رضا درویش پس از قهر چند روزه یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی با خبرنگاران اعلام کرد که این باشگاه حتی پول ناهار بازیکنان را هم ندارد چه برسد به اینکه بخواهد آپشن آنها را بدهد. همین مسئله تبدیل به کلیدواژه‌ای شد تا مشکلات مالی پرسپولیس به شکل قلمبه‌ شده‌ای از دل سفره ناهار بیرون بیاید. این اتفاقات با واکنش‌هایی از سوی بازیکنان و حتی کادر فنی هم همراه بود و آنها این شرایط را در حد نام پرسپولیس نمی‌دانستند.

در این بین موضوعی وجود دارد و آن اینکه آیا باید باور کرد که پرسپولیس آنقدر مشکلات مالی دارد که حتی قادر نیست هزینه ناهار بازیکنان تیمش را بدهد؟ تیمی که مجموع قراردادش نزدیک به 300 میلیارد تومان است آیا در تهیه ناهار بازیکنانش واقعاً مشکل دارد؟ اگر پرسپولیس واقعاً مشکلات مالی دارد چطور می‌تواند برای سفر بلیت هواپیما تهیه کرده و یا هتل بگیرد؟ اگر باشگاهی آنقدر بی‌پول است که حتی نمی‌تواند ناهار بازیکنانش را تأمین کند چطور میانگین قرارداد بازیکنانش نزدیک به 10 میلیارد تومان است؟

به نظر می‌رسد مطرح کردن ناهار سیب‌زمینی و تخم مرغ پخته و بیرون دادن عکس آن در شرایطی که ماه‌ها است تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود و اصحاب رسانه اجازه حضور در تمرینات را ندارند تنها یک مانور است تا علاوه بر نشان دادن غلوگونه مشکلات مالی این باشگاه، مدیران باشگاه را هم تحت فشار بگذارند تا احتمالاً خواسته‌های کادر فنی تأمین شود و موضوع مهم دیگراین است که بازیکنانی که قراردادهای میلیاردی دارند چطور نمی‌توانند برای خود ناهار تهیه‌کنند تا شأن و منزلت پرسپولیس بابت تغذیه بعد از تمرین این همه زیر سؤال نرود.

این در حالی است که به نظر می‌رسد موضوع ناهار تمرینات پرسپولیس به اختلافات مدیرعامل و سرمربی این تیم برمی‌گردد چرا که مطابق شنیده‌ها، مسئولان باشگاه مشکلی برای تهیه غذای بعد از تمرین ندارند اما سرمربی اعلام کرده که فقط غذای یک رستوران را قبول دارد و اگر غذایی به جز آن رستوران به تمرینات پرسپولیس بیاید آن را بازپس خواهد فرستاد که در صورت صحت این مسئله، فقط می‌توان نتیجه گرفت که شأن و شخصیت نام پرسپولیس و بازیکنانش درگیر اختلاف سرمربی و مدیرعامل شده است.