اختصاص اعتبار ویژه برای افزایش کیفیت آبرسانی در مناطق مرزی
اختصاص اعتبار ویژه برای افزایش کیفیت آبرسانی در مناطق مرزی
سکان؛ مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اختصاص اعتباری ویژه برای افزایش کیفیت خدمات آبرسانی در مناطق مرزی خبر داد.

“هاشم امینی” در آیین تجلیل از سقایان اربعین حسینی و خادمان عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان تهران، با بیان اینکه امسال با پیگیری‌های صورت گرفته، فضای متفاوتی در خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی فراهم شد، افزود: با فعالیت‌های انجام شده، آب پایدار و باکیفیت در مرزهای ریمدان سیستان و بلوچستان، و نیز مرزهای شلمچه، خسروی، مهران و باشماق تامین شد و امیدواریم با اعتباری ویژه، شرایط بهتری را در سال آینده ایجاد کنیم.

وی همدلی موجود در بین همکاران صنعت آب و فاضلاب کشور را در ارایه خدمات مطلوب و پایدار به‌ویژه در ایام اربعین حسینی را مثال‌زدنی خواند و گفت: با وجود شرایط و گرمای سخت کشور عراق و مرزهای ورودی و خروجی، عشق خدمت به زائران امام حسین (ع) موجب شد خدمات‌رسانی همکاران متفاوت‌تر از سال‌های گذشته انجام و نمود پیدا کند.

وی با قدردانی از مجموعه همکاران صنعت آب و فاضلاب در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: برای قدردانی از همکارانی که در عتبات عالیات به زائران خدمات ارائه دادند، سفر خانوادگی (3 نفر) به مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است و همکارانی که در خطوط مرزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران بودند، با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

امینی ابراز امیدواری کرد: در اربعین سال آینده با انرژی بیشتر و ارائه خدمات کیفی‌تر و بهتر، توفیق خدمات‌رسانی مناسب‌تر به زائران توسط همکاران صنعت آب و فاضلاب فراهم شود.

در آیین تجلیل از سقایان اربعین حسینی و خادمان عتبات عالیات شرکت آب و فاضلاب استان تهران، “احمد حیدری” معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس و “یزدان رضایی” معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو، “یعقوب مرادی” مسئول کمیته آب و برق ستاد مرکزی اربعین و مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مهندس “محسن اردکانی” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شماری از معاونان و مدیران و خادمان عتبات عالیات این شرکت حضور داشتند.