احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران/بارش برف در هراز و فیروزکوه
احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران/بارش برف در هراز و فیروزکوه
سکان نیوز؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران بالاست،گفت: با توجه به این شرایط تاکید ما به رانندگان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگویی درباره وضعیت محورهای استان با بیان اینکه در حال حاضر سطح تمامی جاده‌های مازندران لغزنده است، اظهار کرد: همچنین شاهد بارش برف پراکنده در ارتفاعات محورهای هراز و کیاسر هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران بالاست،گفت: با توجه به این شرایط تاکید ما به رانندگان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با بیان اینکه محور کندوان از صبح امروز مسدود شد و این محدودیت تا ۱۷ امروز ادامه دارد، یادآور شد: طی ایام اجرای این محدودیت، هراز و سوادکوه به‌عنوان مسیر جایگزین برای تردد اعلام شدند.

قدمی با اعلام اینکه با توجه شرایط موجود ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان تشدید می‌شود، خاطرنشان کرد: از یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از ۵۲ هزار و ۴۰۰ خودرو برگشت و ۲۰هزار و ۶۰۰ هزار خودرو جریمه شدند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.