اجرای مانور جهادی بهینه سازی شبکه های برق در غرب مازندران
اجرای مانور جهادی بهینه سازی شبکه های برق در غرب مازندران
سکان نیوز/محمودآباد- مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: مانور جهادی برای اصلاح، بهینه سازی و رفع ضعف ولتاژ برق در تمامی شهرستان های تحت پوشش در دست اجرا است.

به گزارش سکان نیوز، کیوان فرح زاد صبح سه شنبه در اجرای طرح عملیات تبدیل سیم به کابل در محمودآباد اظهار داشت: با وجود شیوع موج دوم کرونا به وظیفه خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق غرب برای تأمین برق پایدار مشترکان خللی وارد نشده و در این در حالی است که در شرایط حساس و نیاز مراکز درمانی به برق، مسئولیت پرسنل این شرکت دو چندان شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: همکاران فنی و اجرایی در تمامی امورهای هشتگانه با برنامه ریزی های مدون با اجرای مانورهای جهادی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در شرایط پیک تابستان، نسبت به اصلاح، بهینه سازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه، مقابله با پدیده سرقت انرژی و تجهیزات شبکه اقدامات ارزنده‌ای انجام می‌دهند.
وی افزود: بخش مهمی از این پروژه حذف پایه‌های سرگردان در راستای اصلاح مبلمان شهری و روستایی و حذف کانون‌های خطرآفرین شبکه است.
فرح زاد ادامه داد: امروز و در شهرستان محمودآباد نیز در قالب سه گروه پیمانکاری به استعداد٦٠ نفر نیروی عملیاتی، ده خودروی عملیاتی و بالابر، عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای آزادمون، تشبندان و ترسیاب به متراژ دو کیلومتر انجام شد.
وی ادامه داد: عملیات تبدیل سیم به کابل در راستای کاهش خاموشی‌ها، رفع ضعف ولتاژ و پایدارسازی شبکه در امور برق محمودآباد در ابتدای سال ۱۳۹۹ به طول ۱۶ کیلومتر انجام شده و این عملیات تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.