اتحاد ستادهای سحر، شورای وحدت و ستاد مردمی آیت الله رئیسی در مازندران
اتحاد ستادهای سحر، شورای وحدت و ستاد مردمی آیت الله رئیسی در مازندران
سکان نیوز؛ جلسه شورای وحدت استان مازندران به میزبانی ستاد سحر آیت الله رئیسی در ساری برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز، این جلسه که با حضور اعضای شورای وحدت استان مازندران و مسئولین ستاد سحر آیت الله رئیسی در ستاد مرکزی سحر مازندران برگزار شد بر لزوم هماهنگی حامیان رئیسی در استان بحث و تبادل نظر شد.

رئیس شورای وحدت استان مازندران در این جلسه گفت: حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد 1400، یکپارچگی ملت ایران را نظیر دوره های گذشته به رخ جهانیان خواهد کشیده و ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوباره به مردم دنیا نشان خواهد داد.

وی افزود: مشارکت پرشور مردم درانتخابات باعث ارتقای جایگاه جهانی کشور شده و به دنبال آن مجامع جهانی احترام بیشتری به کشور قایل خواهندشد.

در ادامه شیرخانی دبیر ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه انتخابات امسال از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت:دشمنان با مشاهده حضور پرشور مردم در انتخابات خواهند فهمید که ملت‌ ایران پس از گذشت سالیان متمادی و با وجود مشکلات گوناگون، همچنان حافظ آب و خاک و انقلاب خود هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه اعضای شورای وحدت و اعضای ستاد سحر مازندران به اتفاق در مراسم افتتاحیه ستاد مردمی آیت الله رئیسی به مسئولیت حجت الاسلام نبویان حضور یافتند.