آیت الله لائینی؛ مبلغین از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی استفاده کنند
آیت الله لائینی؛ مبلغین از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی استفاده کنند
سکان نیوز؛ نماینده مقام معظم رهبری گفت:مبلغین باید دنبال بسترسازی برای تبلیغات باشند، شما اگر بتوانید از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی را وارد کار خودتان کنید و با هم تلفیق شوید بسیار پسنیده است که مصداقی از وحدت حوزه و دانشگاه بوده و بر زیبایی کار می‌افزاید.

آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در دیدار با سرگروهان مبلغین استان مازندران، بیان داشت: مهم‌ترین و اصلی ترین وظیفه شما، تبلیغات دینی مذهبی و فرهنگی است.

وی افزود: برخی وظیفه تبلیغات دارند که همانند گروه‌های بازیابی یا بازرگانی است، ولی تبلیغات شما دینی و ارزشی است، که نشانه‌های ارزشمندی بودن کار است و اینکه و جنس کار شما را همچون کار انبیا می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم، شما باید همواره کار خودتان را پالایش بکنید و نقاط ضعف و قوت را مشخص کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران خاطرنشان ساخت: باید همواره آموزش ببینید تا مهارت‌های تبلیغی شما افزایش پیدا بکند تا این ۴۰۰ نفر مبلغ به‌روز باشند، کارهایی که انجام می‌دهید مشخص و مکتوب باشد.

ایشان ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم این است که تولید نسل صنفی داشته باشید، باید با مدیریت حوزه متصل شود، ما در این دفتر کارگروه حوزه داریم، باید دوره‌های آموزشی بگذارید با هماهنگی هم تا این تعداد بیشتر شود.

وی یادآور شد: میدان اصلی جنگ شما میدان فرهنگی است و هرگز بی‌نیاز نخواهد شد و شما باید تمام تلاش خودتان را در این میدان انجام بدهید، تا زمان که این جنگ وجود دارد شما هم باید تمام تلاش خودتان را انجام بدهید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شما باید دنبال بسترسازی برای تبلیغات باشید، شما اگر بتوانید از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی را وارد کار خودتان کنید و با هم تلفیق شوید بسیار پسنیده است که مصداقی از وحدت حوزه و دانشگاه بوده و بر زیبایی کار می‌افزاید.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران خطاب به جمع حاضر متذکر شد: تقوا، اخلاص و توکل به خدا را داشته باشید که با داشتنش در کارتان پیشرفت خواهید داشت و کارتان انسان‌ساز خواهد شد، تقوای شما اکسیری است که کار شما را موثر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از همین الان باید برای تابستان سال بعد برنامه‌ریزی کنید و تعدادتان بیشتر شود، نیمی از شما باید اطلاعات بروز و همچنین مشخص شدن اهداف در سواحل حضور داشته باشید که این کار تلاش و چابکی زیادی می‌طلبد.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: باید گروه‌های تبلغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد کنید تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی صورت بگیرید، البته می‌شود در این بخش هم از خواهران دانشجو استفاده کرد، در جلیات بعدی نقاط ضعف و قدرت را مشخص کنید.