آیت الله لائینی؛ فساد مانند بیماری کرونا به شدت واگیر دارد/خطر نفوذ بسیار جدی است
آیت الله لائینی؛ فساد مانند بیماری کرونا به شدت واگیر دارد/خطر نفوذ بسیار جدی است
سکان نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت؛ باید جلوی نفوذ گرفته شود. خطر نفوذ بسیار جدی است، شورای نگهبان به‌همین دلیل وظیفه‌سختی دارد چون دشمن تلاش دارد با نفوذ افراد خودش را در چهار چوب نظام بگذارد.

به گزارش سکان نیوز، آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در دیدار با رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و اعضای ستادی و اعضای هیات نظارت استان گفت: سالروز این شورای مبارک رو تبریک می گویم. ما که توفیق خدمتگذاری به این نهاد مقدس را در سالیان گذشته داشتیم چیزی جز روحیه انقلابی و نفوذ ناپذیری در خصوص فساد و صداقت چیزی دیگر ندیده ایم و همچنان هن هستید و باید باشید.
وی افزود؛ سفارش مقام معطم رهبری سعی به برخی شوراها مثل شورای نگهبان انقلابی باقی ماندن است.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه سعی شما این است که افراد صالح بروند برای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس،گفت؛اگر صالح نباشند و شما تایید صلاحیت رو خوب انجام ندهید باید جواب گو باشید،مجلس قبلی حدود یک سومش رد صلاحیت شدند و برخی هم اصلا شرکت نکردند و این مایع ناخرسندی است که نیمی از مجلس در پایان عمر خدمتشان رد صلاحیت شوند،باید دید مشکل کجاست.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران بیان داشت؛ نظارت شورای نگهبان به نظرم باید ادامه دار باشد. چه بسا بسیاری از افراد صالح وارد می شوند و بعد دچار مشکل می شوند.
آیت الله لائینی اظهار داشت؛ باید در طول خدمت این نظارت وجود داشته باشد، البته به شرطی که با قانون اساسی همگام باشد. حیف است که نیروهای های صالح و سالم رو بعد از مدتی به نیروهای ناسالم تبدیل شوند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت؛ باید جلوی نفوذ گرفته شود. خطر نفوذ بسیار جدی است، شورای نگهبان به‌همین دلیل وظیفه‌سختی دارد چون دشمن تلاش دارد با نفوذ افراد خودش را در چهار چوب نظام بگذارد.
وی افزود؛ دشمنان به شدت در تلاش است که این شورای مقدس را تضعیف کند. اصل موجودیت یک نهاد یا وظیفه حساس و تاثیر نظارت را زیر سوال‌می برند تا به مقصد خود برسند.
آیت الله لائینی گفت؛ مقام معظم رهبری چندی قبل فرمودند فساد مانند بیماری کرونا به شدت واگیر دارد. اگر مراقبت نشد به شدت گسترش پیدا می کند. هر چه فساد بیشتر شود کار نظارت سخت تر می شود.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود؛ ما مامور به وظیفه هستیم. ما کاری نداریم مجلس طبق کدام جریان سیاسی باشد. ما فقط باید وظیفه خودمان رو درست انجام بدهیم.
وی گفت؛ از گلوگاه های مهم‌در برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح همین شورای نگهبان است. واقعا باید کارتان اخلاص داشته باشید و باید بدانید پایه ای میز و صندلی شما و آجر آجر های ساختمان شما روی خون شهدا است و خون شهدا کار خودش را می کند.
آیت الله محمدی لائینی بیان داشت؛ واقعا وصیت نامه شهدا را بخوانید. یک جمله جالبی از یک شهید روی میزتان باشد تا هر روز آن را ببینید.

وی گفت؛ باید منتظران شهادت و کسانی که دیگاهشان دیدگاه امام رهبری و مبارزه با استکبار باشد بر سر کار بیایند نه کسانی که فکرشان کنار آمدن با شیطان بزرگ است. باید نصایح مقام معظم رهبری رو جدی بگیریم.