آیا پارک گردشگری اکو در ساری برای رویداد 2022 آماده می شود؟
آیا پارک گردشگری اکو در ساری برای رویداد 2022 آماده می شود؟
سکان نیوز؛ شهرداری ساری جهت استقبال گردشگران از رویداد 2022 و توسعه فضای سبز شهری ، بهسازی پارک اکو در منطقه صفرآباد به مساحت 7 هکتار را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سکان، مرکز استان مازندران در سال 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خواهد بود و در این راستا مدیریت شهری مجموعه اقداماتی را جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد تعریف کرده و در حال انجام دارد.

بر این اساس، پروژه ایجاد پارک با محوریت گسترش فضای سبز شهری به مساحت 7 هکتار در منطقه صفرآباد که از سوی جواد طالبی شهردار ساری به مناسبت رویداد 2022 به عنوان پارک اکو نامگذاری شده در دست اقدام است.

این پروژه به همت سازمان های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری و با اتکا به توان و ظرفیت درون سازمانی مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است.

سازمان عمران ، تسطیح ، دیوارچینی ، زیرسازی و تقویت زیرساخت های تردد شهروندان در این پارک را در دست اجرا دارد .

پروژه مکانیزه کردن سیستم آب دهی فضای سبز پارک اکو نیز با لوله گذاری و نصب پمپ در نقاط مختلف محوطه این پارک به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری انجام شده است.

کاشت درخت ، درختچه های بومی و گلهای فصلی در پارک اکو از دیگر اقدامات این سازمان جهت زیبایی منظر به شمار می رود که در چند فاز اجرایی برنامه ریزی شده است.

شهرداری ساری در نظر دارد با آماده سازی پارک گردشگری اکو و ایجاد فضای سبز بهینه، آب نماها و بستر پیاده‌روی در فضای مفرح بتواند لحظاتی شهروندان و گردشگران را از ملال زندگی ماشینی شهری دور بدارد.