آیا مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با دستور وزیر اقتصاد برکنار شد؟
آیا مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با دستور وزیر اقتصاد برکنار شد؟
سکان نیوز؛ خبر آمد که برکناری مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با دستور مستقیم وزیر مازنی اقتصاد دولت تدبیر و امید، جناب دژپسند انجام شد.

به گزارش سکان، مسئولان شرکت ” آینده پویا” وابسته به سرمایه گذاری بانک ملی تحت فشار از ناحیه تهران و احتمالا وزارت اقتصاد مبادرت به برکناری مدیرعامل فعلی چوب و کاغذ کرده اند و مدیری با رزومه ای بسیار پائین تر از حد و اندازه کارخانه ای بزرگی چون صنایع چوب و کاغذ مازندران و با تخصصی غیر مرتبط جایگزین و این موضوع موجب واکنش شدید استاندار و نمایندگان مردم در مجلس گردیده است و از این ها که بگذریم چنین تصمیمی از تنها وزیر بومی در دلت تدبیر و امید در صورت تائید جای تاسف و تامل بسیار به حال زار رجال سیاسی این استان دارد!
نمی دانیم چه سرنوشتی در انتظار کارخانه چوب و کاغذ مازندران است؛ اما
توقع داریم، نمایندگان محترم مجلس، قاطع وجدی در کنار مسئولان استان برای پایان بحران این کارخانه و پایان دلنگرانی هزاران کارگر بی پناه تدبیری بی اندیشند و اجازه ندهند؛ چوب و کاغذ در مسیری گام بردارد که از همین حالا مشخص است؛ متاسفانه!
انتظار می رود نهادهای نظارتی نظام و دستگاه های مسئول به این پرونده ورود کرده و از بروز فاجعه ای دیگر در استان جلوگیری نمایند.