آمادگی سپاه مازندران برای افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا
آمادگی سپاه مازندران برای افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا
سکان نیوز؛ فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان داشت؛ در حال حاضر می توانیم روزانه دراین استان دریک شیفت کاری ۱۴هزارنفر واکسینه می شوند و طبیعتا اگرشیفت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند می توانیم با تامین واکسن این تعداد به ۳ برابر افزایش یابد.

به گزارش سکان، سرهنگ سیاوش مسلمی در افتتاح مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان بابل ضمن تشکر از زحمات کادر درمان اظهار داشت:سپاه پاسداران استان مازندران آمادگی دارد علاوه بر افتتاح ۱۶مرکز مستقل و۶مرکزمشترک واکسیناسیون در استان مازندران برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزایش دهد.

وی بیان داشت؛ در مرحله ۵ طرح شهید سلیمانی از جمله کارهایی برنامه ریزی شده در استان مازندران طرح واکسیناسیون عمومی به همت بسیجیان وجامعه پزشكي در استان می باشد که با افتتاح مرکزبابل ۲۶مرکز واکسیناسیون تجمعي در سطح استان باهمکاری دانشگاه علوم پزشكي راه اندازی شده است که مرکز واکسیناسیون بابل ۱۶ مرکز واکسیناسیون در سطح استان است که توسط بسیجیان اداره وبا نظر فنی دانشگاه علوم پزشكي بابل درحال ارایه خدمات می باشد.
سرهنگ مسلمی عنوان داشت؛ در حال حاضر می توانیم روزانه دراین استان دریک شیفت کاری ۱۴هزارنفر واکسینه می شوند و طبیعتا اگرشیفت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند می توانیم با تامین واکسن این تعداد به ۳ برابر افزایش یابد.
وی در پایان سخنانش ابراز داشت؛ افزایش مشارکت مردمی و شتاب دهی جهادی به روند واکسیناسیون، باید فرآیند مردمی سازی این موضوع به اوج خود برسد