تامین اجتماعی ماهانه افزون بر ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان مستمری در مازندران پرداخت می کند
تامین اجتماعی ماهانه افزون بر ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان مستمری در مازندران پرداخت می کند
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در دیدار با امام جمعه ساری ، افزود: در سال جاری ماهانه بالغ بر ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان و مستمری بگیران در حال پرداخت است

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش سکان نیوز، حسن فلاح با اعلام اینکه در طول سه سال دولت شهید آیت الله رئیسی با کاهش بیمه بیکاری مواجه شده ایم، گفت: از ۱۲ هزار بیکار بیمه بگیر قبل از سال ۱۴۰۰ در حال حاضر به هفت هزار نفر بیمه بگیر بیکار در استان رسانده ایم .

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در دولت شهید رئیسی شاهد احیا کارگاه ها بوده ایم ، تصریح کرد : در شهرستان آمل از ۱۳۹ واحد ورشکسته و تعطیل شده ۱۱۵ واحد احیا و مجددا به چرخه تولید بازگشتند.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران به بحث بیمه در این استان اشاره ای کرد و گفت: در سه سال اخیر بیش از ۵۵ هزار بیمه شده اصلی به استان اضافه شده است که در کل کشور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است .

فلاح با اشاره به اینکه تا قبل از دولت سیزدهم سازمان تامین اجتماعی از سیستم بانکی برای پرداخت حقوق بازنشستگان استقراض می کرد، افزود: با تدابیر اندیشیده شده از ۲۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی، ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی به سیستم بانکی کشور پرداخت شده است و امروز دیگر به سیستم بانکی استقراض نداریم و مطالبات ما به درمان بروز شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در پایان با اشاره به اینکه کل منابع ماهانه این سازمان یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است گفت که از سه سال اول سال نسبت به برنامه ابلاغی ۳.۵ درصد پیشتاز هستیم.