آیت الله محمدی لائینی؛ نقش معلمان در مبارزه با ویروس منحوس «کرونا» ستودنی است
آیت الله محمدی لائینی؛ نقش معلمان در مبارزه با ویروس منحوس «کرونا» ستودنی است
سکان نیوز؛ نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ، بیان داشت: نقش معلمان در مبارزه با ویروس منحوس «کرونا» ستودنی است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، متن پیام آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی به مناسبت هفته معلم به شرح زیر می باشد.

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت متفکر بزرگ و مجاهد نستوه شهید آیت الله علامه «مرتضی مطهری» که به نام و یاد آن مرد بزرگ روز معلم نامیده شد را به جامعه معلمان، اساتید و مربیان میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

جامعه ارزشمندی که نه از سر تکلیف و وظیفه اداری که از سر عشق و مهرورزی، شب و روز نشناخته و در پی تربیت علمی و پرورش عملی آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان نقَش کم‌نظیر و بی‌بدیل خود را ایفا می‌نمایند و در این راه از جان و دل مایه گذاشته و در شرایط مختلف دوشادوش همه اقشار به فعالیت می‌پردازند که آخرین نمونه آن را در دوران سخت اخیر شیوع ویروس منحوس کرونا می‌توان دید.

اینجانب به روح آن شهید عزیز درود فرستاده، از خدای سبحان موفقیت، سلامت و بهروزی همه معلمان، اساتید و مربیان ارزشمندی که عمری در پی پرورش نسل پاک و جوانان مومن انقلابی تلاش مجدانه و سعی کریمانه نمودند خواهان و خواستارم.