مهندس علی جم در اتاق پاسخگویی تلفنی مسئولین استان به مردم در مرکز سامد استانداری یزد با اشاره به مزیت این سیستم در کاهش مراجعه مردمی به سازمان و سرعت بخشیدن به کار مردم، گفت : برقراری تعامل آسان مردم و دولت و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از جمله اقدامات ارزشمند سامانه الکترونیکی مردم و دولت به شمار می رود.
وی راه اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتری ( CRM ) و زیر سسیتم سرآمد جهت دریافت ،رسیدگی و پاسخگویی سیستمی و اثربخش در کمترین زمان را از اقدامات سال های اخیر این شرکت برای افزایش رضایت مندی مردم بیان کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق یزد ، نخستین شرکت پیشرو در تهیه این نرم افزار در سطح وزارت نیرو است ، اضافه کرد : سامانه پاسخگویی متمرکز کل استان در شبانه روز و استقرار سامانه صدای مردم با سامانه 121 از اقداماتی موثر برای کاهش نارضایتی های شهروندان است.
مهندس جم با بیان اینکه در حال حاضر 710 هزار مشترک در سطح استان از خدمات توزیع برق بهره مند هستند ، خاطرنشان کرد : ارائه خدمات الکترونیک با هدف دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات از طریق اپلیکیشن برق من ، وب سایت و افزون بر 80 دفتر پیشخوان دولت فعال در این بخش ، جزء فعالیت هایی است که برای سهولت پاسخگویی در اختیار شهروندان قرار دارد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، کاهش نرخ خاموشی به عدد 64 دقیقه در سال به ازای هر مشترک ، رساندن میزان تلفات توزیع به رقم 6.8 درصد و برق رسانی به تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان از جمله فعالیت های شاخص به مردم عزیز استان یزد است.