مهندس مجيد فرهزاد با اشاره به اينكه ارائه خدمات غير حضوري زمينه ساز رفاه عمومي، كاهش اتلاف وقت ، ارتقاء پروتكل هاي بهداشتي و تحقق اهداف دولت الكترونيك مي باشد، گفت : با راه اندازي اپليكيشن برق ايران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً به صورت غير حضوري ارائه مي شود و مردم این استان مي توانند از طريق اين اپليكيشن در خواست هاي خود را در زمينه فروش، خدمات پس از فروش و بهره برداري ، ثبت و پيگيري نموده و از مراجعه حضوري به ادارات برق سطح استان اجتناب كنند.
وي در ادامه اين خبر گفت: استفاده از ظرفيت اين اپليكيشن، بهترين درگاه دريافت خدمات حوزه برق به صورت غير حضوري مي باشد كه شامل امكاناتي از قبيل بررسي وضيعت صورت حساب ، مشاهده قبض، ثبت خاموشي ها ، خود اظهاري قرائت كنتور، اطلاعات برق اميد و… است.
فرهزاد در ادامه سخنان خود افزود: اپليكيشن برق من از طريق كافه بازار، وب سايت اين شركت به آدرس www.chb-edc.ir ، لينك : https://saapa.ir/mobil_app و باركد مربوطه قابل دانلود و نصب است.