محمد اله داد بیان داشت: با توجه به شيوع ويروس كرونا و ضرورت فاصله گذاري اجتماعي و كاهش تردد شهروندان كليه خدمات شركت از طريق اين اپليكيشن قابل دريافت است. سامانه “برق من” با هدف ارائه خدمات غيرحضوري به مشتركان شركت برق در استان مركزي راه اندازي شد.
وی افزود: مشتركان مي توانند با نصب اپليكيشن برق من بر روي تلفن هاي همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست هاي خود را ثبت و پيگيري كنند.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي، گفت: كليه خدمات اوليه و پس از فروش، درخواست انشعاب هاي خانگي، شهري، روستايي و انشعاب هاي تجاري و ساير انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغييرنام، جابجايي و پرداخت از طريق سامانه هاي مختلفاز جمله 1521 ، 121 و اپليكيشن برق من در اين سامانه قابل دسترسي و پيگيري است.
او با بيان اينكه كليه ارائه خدمات مربوط يه مشتركين از طريق اين سامانه امكان پذير است از مردم خواست به منظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و راحتي خود به شركت توزيع برق مراجعه نكنند و خدمات حوزه برق را از طريق نصب اين اپليكيشن پيگيري و دريافت كنند.
مشتركان با نصب اپليكيشن برق من بر روي تلفن هاي همراه درخواست هاي خود را ثبت کنند
برچسب ها
ناترازی برق تابستان امسال بین ۱۰هزار تا ۲۴هزار مگاوات
سکان نیوز؛ وزیر نیرو گفت: ناترازی برق در تابستان امسال اگر بخواهیم روال گذشته را ادامه دهیم حدود ۲۴هزار مگاوات است، اما اگر بتوانیم طرحها و پروژهها و برنامههای متعددی را که داریم اجرایی کنیم، ناترازی را به زیر ۱۰هزار مگاوات خواهیم رساند.
میدان باید برای بخش خصوصی باز شود
سکان نیوز؛ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: وقتی شرکتهای خصولتی، همه میدان را در اختیار دارند، چطور انتظار داریم که بخش خصوصی واقعی در استانهایی مثل کرمان رشد کند؟
پایان ناترازی برق چهزمانی قابل تحقق است؟
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه "در کوتاهمدت میتوانیم تبعات ناترازی برق را کاهش دهیم و انرژی را بهسمت بخشهای مولد و اولویتدار هدایت کنیم"، گفت: پایان ناترازی برق تا پایان برنامه هفتم قابل تحقق است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.