“احمد محبی” ضمن اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در ایام نوروز افزود: در کنار آمادهباش ناوگان تاکسیرانی ایستگاههای تاکسی با رنگهای ترافیکی شاخصسازی و عملیات فضاآرایی، تنظیف و کیوسکهای تاکسی نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: در راستای رسیدگی به شکایات شهروندان و زائران و همچنین محلی برای نگهداری اشیای جامانده در تاکسی، پایگاه مرکزی تاکسیرانی در میدان بیتالمقدس ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برای ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، گشتهای نظارتی این سازمان با 20 گروه خودرویی شامل بازرسان، متصدیان و ناظران و سه گروه گشت موتوری و در مجموع با حضور ۱۰۰ مأمور نظارتی، در ایام عید تماموقت مشغول به کار خواهند بود تا ظرفیت تاکسیهای شهر را متناسب با میزان مسافر ساماندهی کنند.
محبی ادامه داد: در کنار این اقدامات شبکه بیسیمی سازمان تاکسیرانی نیز بهصورت شبانهروزی و با نرخهای مصوب آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران است.
وی با بیان اینکه دستگاههای رسید سفر بهروزرسانی شدهاند و سه دستگاه رسید سفر در فرودگاه نصب شده است، اظهارکرد: همچنین، مشابه این دستگاهها در راهآهن، پایانه مسافربری و کیوسکهای اطراف حرم مطهر رضوی نصب شده است تا برای مسافران زمان تقریبی سفر و قیمت مشخص شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین تاکسیهای ون مشهد نیز در ایام نوروز برای سفرهای گروهی و شبهگروهی در ورودیهای شهر و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شدهاند.