پیام منصورعلی زارعی پس از انتصاب به عنوان رئیس مجمع نمایندگان مازندران
پیام منصورعلی زارعی پس از انتصاب به عنوان رئیس مجمع نمایندگان مازندران
سکان نیوز؛ منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود پس از از انتخاب به عنوان رئیس مجمع نمايندگان استان مازندران پیامی صادر کرد.

به گزارش سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در این پیام آورده است؛ حضور در جایگاه ریاست دوره ای مجمع نمایندگان استان مازندران بدون شک فرصتی است برای نمایش هرچه بهتر وحدت و و وفاق وکلای مردم شریف دیار علویان مازندران در مجلس انقلابی و پیگیری بخشی از مطالبات کلان بر زمین مانده این استان در حد توان و فرصت محدودی که در اختیار اینجانب است.

ضمن عرض تشکر و سپاس ویژه ازاعتماد همکاران محترم اعضای گرانقدر مجمع نمایندگان استان به اینجانب، جا دارد خدا قوت و خسته نباشید عرض کنم خدمت برادر بزرگوارم سردار مهدی سعادتی عزیز که به احسن وجه در دوران مسئولیت مجمع در مسیر تحقق این وفاق و همدلی گام برداشتند و نمونه آن را در اعلام مواضع شجاعانه ایشان در خصوص مسئله سد فینسک و پيگيري مطالبات شاليكاران استان شاهد بوديم.

در پایان نیز در برابر اين همه ابراز لطف مردم شریف سراسر استان، به ویژه هم ولایتی های پایتخت علویان و عاشوراییان ایران، مردم عزیز شهرستانهای ساری و میاندرود، که با تماس های تلفنی و ارسال پیامهای تبریک، این خادم خود را همچون همیشه مرهون محبت ها و الطاف بی شائبه خود نموده اند به نشانه سپاس و قدرشناسی سر تعظیم فرود می آورم.

منصورعلی زارعی
خادم ملت شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی
بیست و پنجم آذر ماه ۱۳۹۹