وحدت و تعامل دولت و مجلس، پشتوانه ی محکمی برای مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است
وحدت و تعامل دولت و مجلس، پشتوانه ی محکمی برای مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است
سکان نیوز؛ دکتر حسن نتاج اظهار داشت ؛ وحدت و تعامل دولت و مجلس، پشتوانه ی محکمی برای مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بابل گفت: وحدت و تعامل همه ی نیروهای وفادار به میهن و دوستدار ارزش ­های شناخته شدۀ انقلاب اسلامی چون استکبارستیزی، مردم ­دوستی، صلح­ طلبی، همزیستی مسالمت­ آمیز و تلاش برای رفع محرومیت­ ها و کار انقلابی و جهادی می ­تواند پشتوانه نظام سیاسی و مُحرک انگیزه­ های مردمی در جهت صیانت از یکپارچگی نظام اسلامی باشد و با تنفیذ رأی ملت از سوی مقام معظم رهبری و تحلیف آن در مجلس شورای اسلامی می توان انتظار داشت که این وحدت و تعامل دولت و مجلس و همه ی نیروهای وفادار به انقلاب پشتوانه محکمی برای دولت آقای دکتر پزشکیان در سیاست داخلی و خارجی و مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

دکتر حسن حسن نتاج افزود: امروز جمهوری اسلامی به رتبه قابل قبولی در اقتدار و اعتبار جهانی رسیده و در قبال زورگویی قدرت­ های سلطه ­گر، با اتکاء به مردم و ارادۀ نافذ حق تعالی، محکم و استوار ایستاده است.

وی با بیان این که موضوع مقابله با جمهوری اسلامی یکی از برنامه های مهم و اصلی نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست به تهدیدات ترامپ و معاون جدیدش اشاره و تصریح کرد: ترامپ و معاونش از محو جمهوری اسلامی سخن می گویند؛ هر چند می دانند که جمهوری اسلامی مستظهر به حمایت و پشتوانه مردمی است که از زمان انقلاب اسلامی با انواع تهدیدهای درون و بیرون از مرزهای کشور مواجه شدند و با اتحاد و همدلی توانستند امنیت پایدار را تأمین نمایند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام سلامت بارها ثابت کرده است که در مقابله تحریم های دولت آمریکا و دیگر متحدانش با قدرت ایستاده است و با توجه به پیشرفت‌های پزشکی بسیاری از این تهدیدات به فرصت تبدیل شده است و بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی کشور ما در بسیاری از بخش ها رتبه برتر منطقه را دارد.

دکتر حسن نتاج ابراز امیدواری کرد همچنان که رییس جمهور در جلسه تنفیذ بر اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های بالادستی نظام تأکید ویژه داشتند، تعامل دولت و مجلس، خود را در رأی به کابینه نشان دهد، که پیام آن، فرصت هرگونه سوءاستفاده دشمنان استقلال، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی را سلب نماید.