عادل كاظمي با بيان اينكه رسالت طرح هما، مديريت كاهش زمان خاموشي، رفع عيب و ايمن سازي مسير تغذيه ي فيدرهاست، افزود: در اين راستا هوشمندسازي مركز تماس در برق تبريز راه اندازي و در امور تابعه ي شركت پياده سازي شد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز، ادامه داد: همزمان با راه اندازي هوشمندسازي مركز تماس، اكيپ هاي خودرويي به تبلت مجهز شدند. با اين اقدام، تمامي اكيپ هاي خودرويي فوريت برق، قابليت رصد لحظه اي و آنلاين يافتند. همچنين اكيپ هاي خودرويي مي توانند عمليات ارجاع و تكميل پرونده ي خاموشي را انجام دهند.
وي با اشاره به اينكه با هوشمندسازي مركز تماس دخالت اپراتورهاي فوريت برق به حداقل مي رسد، اين اقدام را گامي بزرگ در راستاي طرح هما و هوشمندسازي مركز اتفاقات دانست و تصريح كرد: در كل اهداف اصلي طرح هما شامل ايجاد رويه ي هوشمند، يكسان، استاندارد، مكانيزه كردن و هوشمندسازي عمليات رفع خاموشي است. همچنين با راه اندازي و استفاده از سامانه هاي خدمات غير حضوري مشتركان، مراجعات حضوري به امورهاي برق تابعه در روزهاي كرونايي كاهش خواهد يافت.
به گفته ي وي؛ براساس پيش نويس دستورالعمل، با اجرايي شدن طرح هما، فعاليت هايي چون دريافت و پايش گزارش هاي خاموشي از درگاه هاي مختلف شامل تماس با سامانه ي121 ، پرتال خدمات، اپليكيشن موبايل و پيامك هوشمندسازي خواهد شد. تعيين هوشمند كليد قطع شده جهت تسريع در عمليات رفع خاموشي، تعيين اولويت بندي خاموشي و اعزام هوشمند اكيپ هاي حوادث و تعميرات، تعيين مقادير ENS و شاخص هاي قابليت اطمينان بدون دخالت اپراتورها از ديگر مواردي است كه با بهره برداري كامل از طرح هما، اجرايي خواهد شد.
وي نظارت بر صحت عمليات رفع خاموشي مشتركين و اشكالات شبكه ي توزيع برق و مديريت هوشمند فعاليت هاي ميداني و اكيپ هاي اجرايي جهت بهبود بهره وري و استفاده از منابع را از ديگر دستاوردهاي طرح هما دانست و افزود: هنگام رخداد خاموشي، مشتركين از طريق سامانه هايي چون سامانه ي مركز تماس121، سامانه ي نرم افزار اطلاع رساني تلفن همراه، سامانه ي پيامك، پرتال يا وب سايت، ولتاژ و جريان رصد شده توسط كنتورهاي فهام، جهت پيگيري وضعيت و اطلاع از زمان وصل خاموشي، درخواست رفع خاموشي خود را اعلام مي كنند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز در پايان خاطرنشان شد: با اجراي طرح هما، داده هاي مربوط به ثبت خاموشي با دقت و كيفيت بالا ثبت شده و شاخص هاي قابل اندازه گيري در جهت ارزيابي و شناسايي نقاط ضعف و قوت عملكرد واحدهاي اجرايي در حوزه ي مذكور در دسترس خواهد بود.
هوشمندسازي مركز تماس برق تبريز راه اندازي شد
برچسب ها
مدیرکل پست مازندران: اجرای طرح جینف در سیمرغ بسیار کند پیش میرود
مدیرکل پست مازندران در جلسهای با حضور فرماندار ، دهیاران روستاهای بخش مرکزی و تالارپی شهرستان سیمرغ با اشاره به اهمیت اجرای طرح «جینف یا QR» گفت: در استان مازندران، یک میلیون و ۹۰۰ هزار مکان شهری شناسایی شده است
آیا شهرداری قائمشهر فوبیای شفافیت دارد؟/مردم منتظر اقدام شورای شهر
سکان نیوز؛ در پی انتشار یک یادداشت انتقادی درباره وضعیت شفافیت در شهرداری قائمشهر و سکوت قابلتأمل مدیریت شهری در برابر آن، این یادداشت در مقام تکرار پرسشها و تأکید بر حق مردم برای دانستن منتشر میشود.
در شهرداری قائمشهر چه می گذرد؟/ ضعف مدیریت شهری، نبود شفافیت و پاسخگویی
سکان نیوز؛ قائمشهر، شهری با هزار ظرفیت و یک مدیریت تاریک، شهری که منابع دارد، اما شفافیت ندارد، با مشکلاتی فراوان که بسیاری از آنها از ضعف مدیریت شهری، نبود شفافیت و پاسخگویی نهاد شهرداری ریشه میگیرند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.