حسین قدیمی گفت : سامانه پاسخگویی به شکایات و دریافت شکایات به صورت غیر حضوری مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایات و درخواستهای مردم در حوزهی خدمات برق رسیدگی می کند
مدیر عامل توزیع برق استان اعلام کرد : چنانچه مشترکان و هم استانی های عزیز از نحوهی ارایهی خدمات، نقض قوانین و مقررات و عدم انجام وظیفه از سوی مسئولین شرکت توزیع برق استان شکایتی داشته و خواهان رسیدگی و احقاق حق در زمینههای مربوطه می باشند و یا از سوء جریانات اداری نظیر اخذ رشوه، سوء استفاده از مقام و یا موقعیت اداری، تضییع اموال عمومی و دولتی، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی داشته باشند ، میتوانند موضوع را از طریق “سمات” به آدرس اینترنتی https://www.tavanir.org.ir/samaat/ اعلام نموده تا طبق ضوابط و مقررات به آن رسیدگی شود.
حسین قدیمی اعلام کرد : افردای که درخواست و شکایتی دارند ، درخواست یا شکایت خود را به صورت واضح و شفاف اعلام و نام شرکت مورد نظر را ذکر نمایند تا رسیدگی به آن امکانپذیر باشد
همچنین شکایات و درخواستهای خود را مستند و مدلل ارسال و مدارک و مستندات لازم را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند .
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت : مواردی که دارای اطلاعات ناقص و غیر مرتبط بوده و یا هویت شاکی احراز نشود قابل بررسی و رسیدگی نخواهند بود و مسئولیت قانونی مطالب اعلام شده برعهدهی فرد میباشد.
وی در انتها خاطر نشان ساخت ، پس از بررسی شکایات و درخواستهای ثبت شده پاسخ لازم از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.