مظفرپور؛ با تکمیل زیرساخت های لازم خدمات ارزان قیمتی به مردم ارائه می دهیم
مظفرپور؛ با تکمیل زیرساخت های لازم خدمات ارزان قیمتی به مردم ارائه می دهیم
سکان نیوز؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت؛ با تکمیل زیرساخت های لازم خدمات ارزان قیمتی به مردم ارائه می دهیم.

به گزارش سکان، دکتر مظفر پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در مراسم معارفه خود بیان داشت:خدا راشکر گذار به خاطر مسئولیتی که برعهده بنده نهاده شده است.
سید علی مظفر پور بیان داشت :دانشگاه علوم پزشكي بابل قدمتی طولانی در تاریخ جامعه پزشکی دارد وزمانی این شهرستان قطب پزشکی در کشور بوده است که باید حفظ شود.
وی افزود: امیدوارم در مسیر بزرگان حرکت کنیم وضعفهای جامعه پزشکی شهرستان را از بین ببریم ونقاط قوت را در این شهرستان را پررنگ تر سازیم واز ظرفیت های دانشگاهی این شهرستان را استفاده کنیم وبا بهره گیری از زیر ساخت‌های ایجاد شده در دانشگاه باید از ظرفیت‌های آن استفاده نماییم.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشكي بابل اظهار داشت:از اولویت‌هایم در دانشگاه همدلی بین کارمندان برای ظرفیت سازی وارتقا دادن ومبانی برشاخص جلو برویم ومنابع اقتصادی دانشگاه را مدیریت کنیم واز طرح پیشگیری وتغییر سبک زندگی را در جامعه پیش برویم.
مظفر پور در بخشی دیگر از سخنانش گفت:امیدوارم این شهرستان به عنوان پایلوت کشوری در پزشک خانواده را ارزش گذاری بیشتری داشته باشیم تا با ساماندهی خدمات کیفیت ارزان قیمت را در اختیار مردم قرار دهیم.
وی در پایان سخنانش به بین المللی کردن دانشگاه اشاره نمود وافزود امیدواریم به کمک همگان در راستای خدمت گام برداریم.