مدیران جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل مثل گذشته خدمات شایسته به مردم ارائه دهند
مدیران جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل مثل گذشته خدمات شایسته به مردم ارائه دهند
سکان نیوز؛ حجت الاسلام روحانی بیان دات؛ مدیران جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل مثل گذشتخ خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.

به گزارش سکان، امام جمعه بابل در مراسم تکریم ومعارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن گرامیداشت اقدامات خوب صورت گرفته در این دانشگاه ابراز داشت :این دانشگاه از قدیم تا به حال خدمات درمانی بسیار ارزشمندی را در جامعه پزشکی در کشور ارایه داده است
حجت الاسلام مجتبی روحانی بیان داشت:دکتر ربیعی نیز از جمله خدوم خدمت گذار این دانشگاه بوده است ایشان و تمامی کسانی که در اداور مختلف ودر این بحره زمانی که به خاطر بیماری به وجود آمد خدمات خدمات شایسته ای را در این دانشگاه وجامعه پزشكي ارایه داده اند باید تقدیر وتشکر شود.
وی افزود :انتظار می رود مدیران جدیدی که این مسئولیت خطیر را می پذیرند مانند گذشته خدمات شایسته ای را به تناسب این شهرستان درشرایط به وجود آمده ارایه دهند.

دکتر جلالی رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشكي بابل در این مراسم ابراز داشت:بعد از گرفتن مسیولیت تنها دوره ریاست بوده است که از جوانترين هیات رئیسه مجرب استفاده کردم وکمتر ین تغییرات مدیریتی را انجام دادم وسعی کردم در اوج جنگ اقتصادی که بدترین حالت اقتصادی در کشور بوده است سعی کردیم سرپا بایستیم.
ریس اسبق دانشگاه علوم پزشكي بابل ضمن گلایه از شرایط بحرانی اقتصادی وبیماری در دوره اش افزود باتوجه به اینکه اولین شهرستان در استان بودیم که درگیر بیمار کرونا شدیم خدا راشکر عملکرد خوبی را ارایه دادیم وبا توجه به خسته بودن کادر درمانی اما سعی کردیم که عملکرد شایسته ای را اریه دهیم ودر قرارگاه ۲۳۰۰خدمات ارایه دادیم.
وی بیان داشت؛ در دوره خود با ۷دانشگاه تحویل گرفتیم و ودانشگاه ودر ۱۱رشته تخصصی و غیر متخصص در کشور راه اندازی کردیم واضافه شدن باردیگر متخصصین را به وجود آوردیم.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشكي بابل عنوان داشت:تاسیس مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه با ۱۰۰ایستگاه وجذب۶۹ هیات مدیره واخذ مجوز آزمایشگاه جامع تحقیقات وبرگزاری کنگره وکسب رتبه هایی در بخش های مختلف را کسب نمودیم وایجاد نمایشگاه دائمی باسازه مدرن بومی از جمله اقدامات خوب ویادگارمانده برای دانشگاه خواهد بود.
دکتر جلالی در پایان سخنانش گفت؛ اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه افتخاری است برایم تا بدهکار قشرجامعه پزشکی نباشیم وامیدوارم که خدا از کاستی ها وکم کارهایم بگذارد ومن به جای همه از آقای دکتر عمادی عذر خواهی می نمایم.