محمد رضا قاریانپور در این دیدار، پرداخت 250 میلیارد تومانی ماهانه جهت حقوق 78 هزار خانوار مستمری بگیر و دیگر هزینه های کوتاه مدت، اقدامات غیر حضوری سازمان به ویژه با اجرای دوشنبه های دیجیتالی طرح 3070 و غیر حضوری نمودن 30 خدمت تا بهمن ماه سال جاری جهت کاهش 70 میلیون بار مراجعه از 96 میلیون بار مراجعه سالیانه ارتقای سازمان را از اقدامات مهم این سازمان برشمرد.
وی تصریح کرد: وضعیت تامین اجتماعی مرهون رونق اقتصاد و تولید در کشور است.
قاریانپور در ادامه گفت: سازمان متعلق به تمامی نسل هاست و در این راستا به همراهی تمامی افراد نیاز داریم.
وی افزود: هیچ محدودیتی برای انعقاد بیمه جامعه هدف و قرارداد با مراکز درمانی به منظور نظارت افزونتر و کاهش هزینه های احتمالی و… نداریم و با رونمائی سامانه eservices.tamin.ir در شرایط کنونی جامعه، ورود به نهضت آی تی ایجاد اعتماد ملی مخاطبین را بیش از پیش در پی خواهد داشت.