به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی؛ جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان در این جلسه با اشاره به افزایش تعهدات روز افزون سازمان در حوزه تعهدات بلندمدت، اصلاح فرایندها در جهت تسهیل و روانسازی امور را مورد توجه قرار داده و اذعان داشت، با توسعه خدمات الکترونیک و متناسب با حجم مراجعات بایستی روند اجرایی امور نیز مورد بازنگری قرار گیرد.
وی، هماهنگی بین واحدی بهمنظور احصای چالش ها و مشکلات و رفع گلوگاهها را مورد تاکید قرار داده و اذعان داشت، با نگرشی فراواحدی بایستی در جهت هم افزایی و تسریع امور اقدام گردد.
داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل استان نیز در این نشست، استفاده از فناوری های نوین و بازبینی در گردش کار را لازمه پویایی سازمان دانسته و خاطر نشان کرد با این اصلاحات، رضایتمندی مخاطبین بیش از پیش تامین خواهد شد.