موسی رضایی تمرکز بر فروش بیمه زندگی پروژه محور را به عنوان محصولی نوآورانه در راستای جهش تولید ضروری دانست و گفت: سیاست و محور برنامه های بیمه البرز در سال جاری نقش آفرینی در تولید با مشارکت مردم است و قطعا با همراهی شبکه فروش حرفه ای بیمه البرز، بیمه زندگی پروژه محور نیز همچون شوکا، الگوی فروش در صنعت بیمه خواهد شد.
مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به کسب موفقیت های پی درپی بیمه البرز در سال گذشته و امسال گفت:
این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری در تمام شاخص ها از جمله توانگری مالی، ظرفیت نگهداری و… سرآمد صنعت بیمه کشور شد و توانست با تولید حدود 20 هزار میلیارد ریال سود خالص، به تنهایی سهم 23 درصدی از سود صنعت را به خود اختصاص دهد.
موسی رضایی همچنین با تاکید مجدد بر لزوم پرداخت سریع و به موقع خسارت به مشتریان گفت:
یکی از نقاط تمایز بیمه البرز و به تبع خوشنامی آن، پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن است که این روند باید مستمر باشد و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
مدیرعامل بیمه البرز در پایان توانمند سازی شبکه فروش، برنامه ریزی، حرکت در مسیر صداقت و پایبندی به تعهدات را از عوامل مهمی دانست که رضایت مشتریان را در پی داشته است.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه البرز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه نمایندگان استان گیلان در توسعه فروش بیمه های زندگی، سیاست بیمه البرز را گام نهادن در مسیری فراتر از بیمه گری دانست و گفت: در قالب بیمه زندگی پروژه محور، برخی پروژه های اقتصادی کشور، تامین مالی می شود که انتفاع تضمینی آن برای بیمه گذاران است متعدد است.
دو تن از نمایندگان فروش بیمه البرز در استان گیلان هم به نمایندگی از دیگر همکاران به بیان مشکلات شبکه فروش پرداختند که برخی از آنها در خلال برگزاری مراسم و با دستور مدیر عامل، مرتفع شد.
راهبرد بیمه البرز تقویت نقش آفرینی در چرخه اقتصاد کشور است
سکان نیوز؛ مدیر عامل بیمه البرز با هدف ارائه برنامه ها و سیاست های جدید فروش بیمه البرز در سال جاری و رفع مشکلات شبکه فروش، در جمع نمایندگان استان گیلان حاضر شد.
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=49176
برچسب ها
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار میشود
سکان نیوز؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1403، روز دوشنبه 30 تیرماه 1404 درمحل هتل هما برگزار میشود.
گسترش فعالیت مركز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان
سکان نیوز؛ شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
در سختترین روزها، بیمه پارسیان همراهی مطمئن
سکان نیوز؛ بیمه پارسیان در راستای تعهد خود به مشتریان و بیمهگزاران خود، هفتههای گذشته در شرایط و حوادث اخیر، بدون وقفه به ارایه خدمات بیمهای ادامه داد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.