ساری - سکان نیوز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید ثبت نام وام کرونا برای مراکز فرهنگی بدون بیمه استان خبر داد و گفت : شاغلان و مراکز فرهنگی مشمول می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا برای ثبت نام تسهیلات کرونا اقدام کنند.

به گزارش سکان نیوز ، عباس زارع مهلت تمدید شده برای این منظور را تا پنجم مرداد ماه اعلام کرد و افزود : متقاضیان مشمول می توانند در این چند روز باقی مانده با مراجعه به سامانه کارا برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
وی همچنین از صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی و کد تامین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا نشدند، خواست تا تاریخ پنجم مرداد نسبت به ثبت تقاضای خود در بخش بنگاه‌های رسمی در
سامانه کارا اقدام کنند.
زارع گفت : طبق اعلام رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، متقاضیانی که دارای سابقه فعالیت های هنری بوده و یا خبرنگارانی که فعال اما فاقد بیمه هستند نیز به بخش متقاضیان فاقد بیمه در سایت کارا مراجعه کنند.
وی افزود : فعالان هنری یا رسانه‌ای که دارای مجوز فعالیت هنری یا رسانه‌ای از فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند ولی خودشان نسبت به بیمه اقدام کرده اند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش متقاضیان خویش فرمایی ، تا مهلت یاد شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
زارع با تاکید بر این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را از روز پنجشنبه ۱۲ تیر ماه آغاز کرده بود ، تاکید کرد : اکنون نیز با تمدید مهلت تا پنجم مرداد ماه فرصت ثبت نام در سامانه کارا را فراهم کرده است.