علی حسین نژاد در جلسه کارگروه استانی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی با اشاره به اینکه با رونمایی از 4 خدمت غیرحضوری جدید در هفته هفتم طرح 3070 ، از حیث کمی بیش از نیمی از راه تعیین شده طی گردیده است افزود : البته از منظر کارشناسی و با توجه به وزن اختصاص یافته به هر خدمت ، میزان پیشرفت کار با این شاخص کمتر از 50 درصد میباشد .
وی با تاکید بر سخنان دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان مبنی بر اینکه رضایت و قضاوت مخاطبان معیار توفیق یا عدم توفیق این طرح خواهد بود اظهار داشت : وظیفه ما شناسایی گلوگاهها برای انعکاس به مبادی ستادی جهت بهبود فرایند و اصلاح آن در مسیر پیشرفت کار است .
مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه معماری زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری این طرح بزرگ بسیار وسیع و مهندسی شده است افزود : نتایج و محصول نهائی کار پس از فراگیری در سطح جامعه بمنزله یک رنسانس و انقلاب در نهضت خدمت رسانی سازمان قلمداد خواهد شد .
علی حسین نژاد همچنین با اشاره به لزوم آموزش در تحقق این گام بلند سازمانی ، اذعان داشت : بسترسازی مناسب برای استفاده همگانی و آسان کاربران در تمام اقشار مخاطبین باید هدف اصلی در تهیه الگوهای آموزشی باشد .
خاطر نشان میسازد طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی با رویکرد غیرحضوری نمودن 30 خدمت برای کاهش 70 میلیون بار مراجعه سالانه در سطح کشور از 19 آبان ماه آغاز گردیده و طی هفت هفته تاکنون 17 مورد از این خدمات رونمایی گردیده است .