تمامی هدف سازمان بر تکریم و ایجاد اعتماد مخاطبین تحت پوشش است
تمامی هدف سازمان بر تکریم و ایجاد اعتماد مخاطبین تحت پوشش است
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: با درایت و مدیریت هوشمند مدیریت عامل سازمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان چهار میلیون نفری سازمان در سطح کشور از مرداد ماه سال جاری همگام با افزایش سالیانه حقوق عملیاتی گردید

نماینده مردم بوئین زهرا در نشست با مدیر کل تامین اجتماعی قزوین ضمن تقدیر از لیاقت و شایستگی مجموعه مدیریت تامین اجتماعی که با تواضع و فروتنی در مسیر پاسخگوئی شفاف و صریح به مخاطبین گسترده خود می پردازند و ارتقای سازمانی به این عظمت نیز نتیجه ی این برخورد خداپسندانه می باشد، گفت: در شرایط کنونی اقتصادی ارائه خدمات باید در جهتی باشد که مردم در بیان مطالبات خود به لکنت زبان نیفتاده و به راحتی مسایل فیمابین مرتفع گردد.
در ادامه طی نشست مشترک با فرماندار شهرستان بوئین زهرا، مصطفی آقای علی ضمن تبریک انتصاب به مدیر کل جدید تامین اجتماعی از سازمان به عنوان یکی از ارکان های مهم اقتصادی کشور و حساس ترین نهاد خدمتگزار نام برد و گفت: امید است با بهره مندی از تجربیات ارزشی شما در بطن سازمان تامین اجتماعی همراه با مخاطبین خود موفق بوده و در این مسیر نیز ما کمافی السابق همگام با مجموعه مدیریت شما بوده و خواهیم بود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن ابراز خرسندی از ترکیب شایسته نمایندگان استان در مسیر رشد و توسعه خدمات و بالندگی هر چه افزونتر اقدامات دستگاه های اجرائی، تصریح نمود: تمامی هدف سازمان بر تکریم و ایجاد اعتماد مخاطبین تحت پوشش بوده و در استان صنعتی قزوین نیز با اعتبار بیش از 500 میلیارد تومانی ماهانه منابع و مصارف آن، بهره مندی از تجربه، تخصص، شایستگی و تعهد بالای کاری در انتصاب مسئولین واحدهای اجرائی ضرورتی انکار ناپذیر می باشد.
محمد رضا قاریانپور در ادامه گفت: با درایت و مدیریت هوشمند مدیریت عامل سازمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان چهار میلیون نفری سازمان در سطح کشور از مرداد ماه سال جاری همگام با افزایش سالیانه حقوق عملیاتی گردید و راه اندازی نسخ الکترونیکی، حذف تامین اعتبار دفاتر درمانی، قرار داد با تمامی پزشکان به محض ورود به سامانه و تسویه 70 الی 90 درصدی مبالغ با آنان لغایت همان روز، بروز نمودن مطالبات مراکز درمانی و بیمارستان ها و داروخانه ها و… از اقدامات شایسته ای در مسیر تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی بهینه میان مخاطبین سازمانی می باشد