تعویق ۲ ماهه اعزام مشمولان سربازی - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 29 September , 2024
گروه : اقتصادی
پ
  • شناسه : 1756
  • 12 اسفند 1398 - 10:39
  • 0 دیدگاه
در پی شیوع بیماری کرونا

تعویق ۲ ماهه اعزام مشمولان سربازی

تعویق ۲ ماهه اعزام مشمولان سربازی
تعویق ۲ ماهه اعزام مشمولان سربازی
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعزام مشمولان سربازی تا ۲ ماه به تعویق افتاده است.

به گزارش سکان نیوز، سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا نیروهای مسلح گفت: اعزام مشمولان سربازی تا دو ماه به تعویق افتاده و ابلاغ شده است تا تمام دوره‌های آموزشی سربازان به مدت حداقل دو ماه متوقف شود؛ یعنی مشمولان خدمت سربازی که قرار بود در روزهای آینده برای گذراندن دوره‌های آموزشی به پادگان‌های مربوطه اعزام شوند، اعزام آن‌ها تا اول اردیبهشت سال ۹۹ به تعویق افتاده است؛ اما آن‌هایی که چند روزی بیشتر به اتمام دوره‌های آموزشی آن‌ها باقی نمانده، تا اتمام دوره آموزشی البته با رعایت تمام نکات بهداشتی، در پادگان‌ها باقی می‌مانند.

سردار عراقی‌زاده اظهار کرد: یگان‌هایی هم که باید در محل مأموریت خود حضور داشته باشند، حضور آن‌ها در محل‌های خدمت ادامه خواهد داشت؛ چون برقراری امنیت کشور تعطیل‌بردار نیست.

وی افزود: همچنین بخشی از دانشگاه‌های نیروهای مسلح نیز هفته گذشته تعطیل شدند و بخش دیگری که هنوز تعطیل نشده‌اند، درباره وضعیت آن‌ها طی روزهای آینده در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا نیروهای مسلح تصریح کرد: به رده‌های تابعه نیروهای مسلح ابلاغ شده است تا افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، مثل جانبازان شیمیایی و بیماران قلبی و عروقی که در نیروهای مسلح حضور دارند، از حضور در محل کار خودداری کنند و به مرخصی بروند؛ البته این مرخصی جز مرخصی‌های استحقاقی سالیانه آن‌ها منظور نمی‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

سهم اقتصاد دریا از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۲ درصد است 06 مهر 1403

سهم اقتصاد دریا از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۲ درصد است

سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافق‌نامه ها سازمان بنادر و دریانوردی، پیرامون نقش نوین بنادر در لجستیک و زنجیره تامین و چالش‌های پیش‌رو، گفت: با وجود اینکه حدود ۹۰ درصد تجارت کشور از طریق دریا صورت می‌گیرد ولی کماکان سهم اقتصاد دریا از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۲ درصد است.

صادرات مرکبات با ۳میلیون دلار رسید 01 مهر 1403

صادرات مرکبات با ۳میلیون دلار رسید

سکان نیوز؛ صادرات مرکبات با ۳میلیون دلار و رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل در رتبه اول صادرات محصولات کشاورزی گمرکات مازندران قرار دارد.

پتروشیمی در مسیر خودروسازی / خام فروشی در ته خط 01 مهر 1403

پتروشیمی در مسیر خودروسازی / خام فروشی در ته خط

سکان نیوز؛ صنعت همان مسیری را در پیش گرفته که خودروسازی ما چند سال پیش رفته است. در واقع اگر فکر به حال آن نکنیم پتروشیمی ما هم چند سال آینده یک صنعت ورشکسته مبتنی بر رانت خواهد بود که جایگاهی هم در بازار جهانی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.