به گزارش سکان نیوز/سامانه BTM تکنولوژی تبدیل متن به صدا را در اختیار دارد و از این طریق، امکان انجام عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری را برای نابینایان فراهم می کند.
این سامانه بسیاری از فعالیت های مشتری را به خاطر میسپارد تا در مراجعات بعدی، فعالیت بانکی وی را تسریع و تسهیل کند.
خدمت صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی سامانه های BTM بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.
BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف است.
تحولی دیگر در بانک ملی ایران/تسهیل عملیات بانکی توسط نابینایان
برچسب ها
عملکرد درخشان بیمه آرمان با بزرگتر کردن پرتفوی خود در سال جدید
سکان نیوز؛ شرکت بیمه آرمان در فروردین ماه ۱۴۰۴، ۸ قرارداد جدید در رشتههای مختلف بیمهای با سازمانها امضا کرد و بدین ترتیب عملکردی درخشان با بزرگتر کردن پرتفوی خود به نمایش گذاشت.
بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شعبه بیمه آرمان در استان همدان
سکان نیوز:رئیس کل بیمه مرکزی از شعبه مرکزی بیمه آرمان در استان همدان بازدید کرد.
آماده ارائه خدمات بیمهای برای کاهش ریسک تولید هستیم
سکان نیوز؛ مدیرعامل بیمه دی، از افزایش دو برابری پورتفوی این شرکت نسبت به سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: با وجود شرایط مطلوب شرکت، از سرمایهگذاران و تولیدکنندگان دعوت میکنیم با توجه به توانگری، زیرساختهای مناسب و کارشناسان خبره بیمه دی و در راستای عملیاتی شدن شعار سال، ریسکهای موجود در کسب و کارهاشان را تحت پوشش این شرکت قرار دهند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.