به گزارش سکان نیوز/سامانه BTM تکنولوژی تبدیل متن به صدا را در اختیار دارد و از این طریق، امکان انجام عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری را برای نابینایان فراهم می کند.
این سامانه بسیاری از فعالیت های مشتری را به خاطر میسپارد تا در مراجعات بعدی، فعالیت بانکی وی را تسریع و تسهیل کند.
خدمت صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی سامانه های BTM بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.
BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف است.
تحولی دیگر در بانک ملی ایران/تسهیل عملیات بانکی توسط نابینایان
سکان نیوز:شعب «خیابان بهار» و «نوبهار» بانک ملی ایران برای ارائه خدمت ویژه به نابینایان به سامانه BTM مجهز شدند..
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=21914
برچسب ها
بیمه ملت، «زنگ بیمه» را در تبریز طنینانداز کرد
سکان نیوز؛ «زنگ بیمه» در شهر تبریز با محوریت شرکت بیمه ملت به صدا درآمد.
پرداخت خسارت 220 میلیارد ریالی بیمه آتشسوزی توسط بیمه سرمد
سکان نیوز؛ در پی حادثه آتشسوزی در مجتمع ونوس واقع در منطقه آزاد انزلی، شرکت بیمه سرمد با بررسی و تکمیل مدارک مربوط و با رویکردی مشتریمحور، مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال خسارت بیمه آتشسوزی را به زیان دیده این حادثه و دارنده بیمهنامه آتشسوزی بیمه سرمد، پرداخت کرد.
برگزاری کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران شرکت بیمه دی
سکان نیوز؛ کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران با مدیران شرکت بیمه دی، طبق اطلاعیه پیشین و با محوریت شفافسازی و بررسی صورتهای مالی ششماهه منتهی به 31 شهریور 1404، در تاریخ دوشنبه 17 آذر برگزار شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.











































