علی صلاحینژاد در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا در سال جدید با اشاره به مشکلات مختلف بیمه سینا در آغاز پذیرش مسئولیت در سال گذشته بیان داشت: در زمان پذیرش مسئولیت با مشکلات مختلفی مثل ترکیب نامناسب پرتفوی، مشکلات مراکز درمانی، بروکراسی اداری بی مورد، نبود ساختارهای قوی در زیرساخت فناوری و خسارتهای پرداخت نشده سنواتی مواجه بودیم که برطرف کردن آنها نیاز به برنامهریزی گسترده و همراهی همه ارکان داشت.
مدیرعامل بیمه سینا افزود: اما در یک سال گذشته با تلاش جمعی و کمک همکاران یعنی شعبه،شبکه فروش و مدیران ستادی سعی در برطرف کردن موانع کردیم و در قدم اول همه همکاران وارد میدان شدند و تلاش برای اصلاح ترکیب پرتفوی انجام شد به نحوی که اکنون سهم درمان از پرتفوی بیمه سینا به حدود ۵۳ درصد رسیده است.
صلاحینژاد به تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری مرکز تماس در جهت بهبود تجربه مشتریان پرداخت و اضافه کرد: در این یک سال به رشتههای سودده مثل عمر و زندگی، توجه شد و مجوز محصولات جدید نیز اخذ شده است.
وی افزود: در راستای خرده فروشی به رشتههایی مانند مسئولیت، آتش سوزی و تجهیزات دیجیتال اهمیت ویژه دادیم و جشنواره هایی برگزار کردیم که با ورود همه همکاران به میدان، تعهد، همدلی و هم افزایی را معنا کردیم.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به حرکت به سمت مدیریت بهتر ریسک و اصلاح نرخها ادامه داد: موضوع آموزش به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت و به بازسازی سرمایه اجتماعی شرکت یعنی شبکه فروش اهمیت ویژه دادیم.
وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای افزایش سرمایه و ارتقاء توانگری مالی با کمک هیات مدیره در سال جدید ادامه داد: در جهت جلب اعتماد شبکه، مراکز درمانی و همکاران با اقدامات مختلف تلاشهای زیادی از طریق واحدهای ستادی و شعب انجام شده است.
صلاحینژاد در خصوص توجه به برند سازی تصریح کرد ؛ در حوزه برند سازی با هدف ارتباط با نسل نو، برنامههای تبلیغاتی با هدف افزایش آگاهی از برند، حضور در فضای مجازی و ارتباطات رسانه ای صورت گرفت که در سال جاری نیز ادامه مییابد.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا گفت: امسال با تلاش معاونت فنی و همکاران واحد مهندسی در حوزه فروش بیمه تجهیزات الکترونیک برنامهریزی ویژهای انجام شده تا بتوانیم این محصول را به صورت متمایز عرضه کنیم و قطعا همه ارکان باید در زمینه فروش فعال باشند و این طور نیست که این کار فقط بر عهده معاونت فروش باشد.
وی با تاکید بر نظارت مستمر در تمامی فرآیندهای مالی، صدور و خسارت گفت: همه همکاران باید نقش نظارتی را داشته باشند تا ایرادات احتمالی اصلاح شود.
بیمه سینا با همدلی و هم افزایی در مسیر موفقیت
برچسب ها
امضای قرارداد همکاری صداوسیما و بیمه دی/ تعهد به ارتقاء خدمات درمانی و حفظ رضایتمندی بیمهشدگان
سکان نیوز؛ در پی رضایتمندی از عملکرد بیمه دی در سال گذشته، قرارداد بیمه درمان تکمیلی کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با این شرکت برای سال ۱۴۰۴ تمدید شد. این اقدام در راستای استمرار رویکرد مشتریمداری و بهبود کیفیت خدمات درمانی صورت گرفت.
مدیران جدید بیمه دی معرفی شدند
سکان نیوز: طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل بیمه دی "سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادها"، "سرپرست مدیریت بیمههای زندگی" و "مدیر پروژه بیمه هوشمند" این شرکت منصوب شدند.
حضرتی: خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است
سکان نیوز: رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا نعمت و توفیق بزرگ است، به ویژه جانبازان و همسران آنها که هر روز با درد و رنج عجین هستند و بیمه دی در کاهش آلام درمانی آنها نقش به سزایی دارد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.