برنامه‌های حمایتی بیمه دانا از نمایندگان و شبکه فروش برای مقابله با بحران کرونا
برنامه‌های حمایتی بیمه دانا از نمایندگان و شبکه فروش برای مقابله با بحران کرونا
سکان نیوز؛ اقدامات و برنامه‌های جدید شرکت بیمه دانا در جهت حمایت از نمایندگان و اعضای شبکه فروش برای مقابله با بحران کرونا اعلام شد.

به گزارش سکان نیوز، حسین حسینی، قائم مقام بیمه دانا با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در سطح کشور که موجب آسیب شبکه فروش شده است، گفت: حسب دستور مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر کاردگر با هدف حمایت و پشتیبانی از نمایندگان و شبکه فروش این شرکت، برنامه هایی را طراحی کرده تا مشکلات اقتصادی این قشر زحمتکش به حداقل ممکن کاهش یابد.

 وی با اشاره به اینکه اعطای کارمزد به نمایندگان به صورت علی‌الحساب یکی از این اقدامات محسوب می‌شود،برضرورت حمایت و پشتیبانی از نمایندگان و شبکه فروش که پیش قراولان عرصه فروش‌شرکت هستند، تاکید کرد.

قائم مقام بیمه دانا، در توضیح مطلب اضافه کرد: این شرکت به منظور حمایت از شبکه فروش در مقابل بحران کرونا تصمیم گرفته تا کارمزد نمایندگان را به صورت علی‌الحساب به حساب آنها واریز کند که مبنای این پرداخت نیز بر اساس درصدی از میانگین کارمزد سال گذشته نمایندگان خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه فعالیت و تداوم عملکرد نمایندگان نقش و تاثیر تعیین کننده ای در ارائه خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت بیمه‌گذاران خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده حمایتی این شرکت، نمایندگان حقیقی و حقوقی بتوانند با دریافت کارمزد به صورت علی‌الحساب، به عملیات حرفه‌ای بیمه‌گری خود ادامه دهند.