دکتر کاردگر در گردهمایی کارکنان دفتر مدیریت حراست این شرکت اظهار داشت: حراست باید از پرسنل، اموال و دستاوردهای شرکت حفاظت و صیانت کند.
وی با اشاره به اینکه روسای شعب و مدیران با مشکلات اجرایی بسیاری مواجه هستند و حراست باید مرتفع و هموار کننده مسیر آنها باشد، افزود: حراست باید تخلف و تقلب را شناسایی و با تذکر و ارشاد ( امر به معروف و نهی از منکر) از انحراف جلوگیری کند.
مدیرعامل بیمه دانا، داشتن شرکت کارآمد را باعث ایجاد منافع برای ذینفعان از قبیل کارکنان و بیمهگذاران دانست و خواستار افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر حراست با بخش های مختلف شرکت شد.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامههای پیش روی مدیریت حراست، مخصوصاً استقرار کارشناسان حفاظت شعب در مناطق، شاهد افزایش بهره وری و رشد بیشتر این مجموعه باشیم.
غلامعلی ماشینچی محرز
تاریخ : 10 - فروردین - 1400
مدیریت بیمه دانا از ذلیل شدن ملت سخن میگوید معمولا افرادی که خود باعث هر کاری هستن ازان زودتر انتقاد مینمایند تا با این روش خود را مبرا بدانند مدیریت بیمه دانا انچنان سرمایه گذاران وسهامداران این شرکت را ذلیل کردن که فغان همه بخارج رسیده ایشان توجه به فلاکت رساندن سهامداران نمیکند چقدر بیهوده سخن میگوید