اسرائیل و گرده افشانی مقاومت
اسرائیل و گرده افشانی مقاومت
سکان نیوز:شهریارشیرخانی در یادداشتی نوشت:این جنگ آدمها و افراد نیست، این جنگ ظالم و مظلوم است، این نبردی است میان تاریکی و نور، انسانها تنها کاربرانی در میانه این جنگ می باشند.

امام علی(ع): مَنْ ظَـلَمَ ظُلِمَ؛

هر كس ستم كند، ستم مى‏ بيند

گیرم که می کشید

گیرم که می برید

گیرم که می زنید

با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟

این جنگ آدمها و افراد نیست، این جنگ ظالم و مظلوم است، این نبردی است میان تاریکی و نور، انسانها تنها کاربرانی در میانه این جنگ می باشند و نبرد مادامی که مفهوم ظلم و مظلوم وجود دارد در ذهنها و فضای جهان وجود خواهد داشت.

این دعوای نتانیاهو و سنوار نیست.

این نبرد هنیه و نتانیاهو نیست.

این جبهه مقابله سید حسن نصرالله و حزب لیکود نیست.

این مبارزه این میان ترامپ و حاج قاسم نیست.

این مبارزات حاصل اشخاص نیست که با تغییر و یا حذف هرکدام این جنگ پایان یابد، این نبردی است میان ظالم و مظلوم، تا ظالم هست، مظلوم مبارزه خواهد کرد و در این قالب هر فردی که در یک طرف این ماجرا ایستاده باشد میتواند یک یحیی سنوار، یک حاج قاسم، یک هنیه، یک حسن نصرالله و از آن طرف نیز یک شارون، یک نتانیاهو، یک رابین باشد.

این جنگ تاریخی ظالم و مظلوم می باشد، این قالبی است که انسانها را میسازد نه اینکه انسانها این قالب را بسازند.

هر فردی که از مجموعه مظلوم حذف فیزیکی شود، یک مکتب می شود، یک انگیزه میشود، یک راهبرد میشود، یک قهرمان میشود که هزاران جوان را بهتر از فرد حذف شده می سازد مانند درختی که با زدن هر شاخه، شاخه های بیشتر و محکمتری خواهد ساخت.

اصلا این بهترین روش برای تنومند شدن و محکم تر شدن است.

امروز نه تنها در غزه، لبنان، عراق، یمن و ایران، هزاران هزار سنوار، حاج قاسم، المهندس، حسن نصرالله، هنیه نوجوان و جوان با اراده تر و محکم تر و کارآزموده تر ساخته شد، این بذر نه تنها در همه جهان اسلام بلکه در همه جهان پراکنده شد و جهان بزودی مملو از این قهرمانان آینده خواهد شد.

کربلا ۷۲ تن شهید داد اما در دل تاریخ هزاران هزار قهرمانی ساخت که هر کدام یک قین بجلی، حر ریاحی و… شدند.

چگوارا را شاید در بولیوی حذف فیزیکی کردند، اما هزاران چگوارا در آمریکای لاتین ساخته شد.

و هزاران هزار مثال تاریخی دیگر که هر زمان تاریکی و ظلم دست به جنایت و کشتار و حذف رهبران طرف مظلوم تاریخ زد، افول خود را تسریع کرده و موجب انتشار قهرمانان سمت نور شد.

اسرائیل با این ترورها با دست خود در حال انتشار بذر مقاومت و زایش قهرمانانی در قلمرو کل دنیا علیه خود می باشد که بزودی خود را از صفحه روزگار محو خواهد نمود.

هزاران هزار کودک یتیم غزه و لبنان وقتی بچشم خود قهرمانان را درک کرده اند و در دل کینه های ظلم را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس نموده اند، دیگر هیچ چیز نمیتواند آنها در مقابل قیام علیه ظلم مهار نماید، این رویش جوانه هاست.

این است مفهوم جمله امام خمینی(ره)کبیر که فرموده بودند:

“”بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.””

 

شهریار شیرخانی

مسئول سیاسی شورای ائتلاف

نیروهای انقلاب مازندران