استعلام های ارتباط بیمه ای مشمولین تامین اجتماعی برای مراجع و ادارات بصورت الکترونیکی
استعلام های ارتباط بیمه ای مشمولین تامین اجتماعی برای مراجع و ادارات بصورت الکترونیکی
سکان؛معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر فراهم بودن امکان استعلام ارتباط بیمه ای مخاطبین این سازمان برای سایر ادارات بصورت غیر حضوری ، فرایند این خدمت را تشریح نمود .

به گزارش سکان، محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این مطلب ، افزود : با توجه به راه اندازی سامانه غیر حضوری استعلام ارتباط بیمه ای ، افراد متقاضی می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک سازمان در بستر اینترنتی به آدرس ‏‏‏eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ( تخصیص رمز عبور و گذر واژه ) اقدام و سپس با ورود به سامانه و از طریق گزینه امور بیمه شدگان ، منوی خدمات نامنویسی و انتخاب گزینه استعلام وضعیت درخواست خود را ثبت و کد رمز دریافت نموده و کد مذکور را به همراه کد ملی در اختیار ادارات متقاضی استعلام وضعیت قرار دهند .

وی همچنین اظهار داشت کلیه مراجع برون سازمانی ( ادارات ، نهاد ها و…) با استفاده از کد رمز ارائه شده توسط اشخاص حقیقی می توانند ، وضعیت بیمه ای افراد را از بخش استعلام سند در پنل مخصوص دستگاههای دولتی و مرجع استعلامات رسمی سامانه فوق دریافت و مورد بهره برداری قرار دهند .