علی کریمی فیروزجایی در گفتوگویی اظهار کرد: روستاهای مارندران به عنوان قطب تولید در کشور شناخته می شوند و راههای دسترسی به مناطق روستایی این استان نیازمند توجه است.
وی با اشاره به نقش روستاها در توسعه مازندران یادآورشد: روستاها در مازندران محور تولید و خودکفایی محسوب می شوند.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر لزوم توجه به راههای روستایی افزود: متاسفانه راههای روستایی مازندران که عامل پیوند این مناطق با کانونهای تولید و زمینه ساز پویایی اقتصاد استان به حساب می آیند، وضعیت مناسبی ندارند.
کریمی فیروزجایی طول راههای روستایی مازندران را 4400 کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: سالانه برای نگهداری راههای مازندران 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
نماینده مردم بابل با اشاره به اهمیت زیرساختی راههای روستایی در روند توسعه مازندران یادآورشد: بهینه سازی راههای روستایی و مناطق عشایری به عمران روستاها و رفاه روستائیان کمک می کند.
این نماینده مجلس گفت: در بودجه سال آینده توجه اساسی به رفع مشکلات عمرانی روستاها بویژه راههای روستایی مازندران معطوف خواهد شد.
کریمی فیروزجایی راهداران را خادمان بی ادعا و بستر سازان توسعه نامید وافزود: مجلس حل مشکلات پایه ای بخش حمل و نقل جاده ای و راهداران را با اولویت پیگیری می کند.
وی گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهاباید با همکاری بخشداران، مسئولان راهداری و سایر توسعه گران، برای بهینه سازی و توسعه راههای روستایی بکوشند.
کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: بهبود خدمات رسانی در مناطق روستایی از طریق توسعه راهها و تجهیز ناوگان حمل ونقل امکان پذیر است.
وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیر عامل شرکت زیرساخت راههای کشور از راههای روستایی بابل گفت: در این بازدید بر لزوم بهسازی و توسعه راههای اصلی وروستایی این شهرستان تاکید شد