به گزارش سکان نیوز/مهدي آهنين پنجه با حضور در استانداري قم از طريق سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (سامد) به طور تلفني و مستقيم به سووالات و مشكلات شهروندان قمي پاسخ گفت.
خسارت به لوازم برقي مشتركان بر اثر نوسانات برق، سرقت كابل ها و مشكل پوشش بيمه اي، درخواست جابه جايي شبكه در روستاي فوجرد، درخواست افزايش آمپراژ كنتورهاي قديمي، مشكلات روشنايي برخي از معابر، درخواست استفاده از تعرفه مخفف مددجويان بهزيستي، چگونگي نصب پنلهاي خورشيدي و بهره مندي از مزاياي آن و… از جمله مسايل و مشكلاتي بود كه شهروندان با مديرعامل شركت توزيع برق استان قم در ميان گذاشتند.
مديرعامل توزيع برق استان در حاشيه اين برنامه، گفتگوي مستقيم مديران دستگاه هاي اجرايي با مردم را موجب افزايش رضايتمندي در جامعه دانست و گفت: مردم وقتي ببيند مديران حاضرند بدون واسطه مشكلات آن ها را بشوند اطمينان پيدا مي كنند كه اراده اي براي رفع اين مشكلات وجود دارد و البته ما مديران نيز به دنبال تحقق وعده هايي كه مي دهيم هستيم.
وي با بيان اينكه امروز بيشترين تماسها در مورد خسارت به لوازم برقي بر اثر نوسانات يا قطع برق بود، اظهار داشت: يكي از مشكلاتي كه باعث قطعي برق و خسارت به مشتركان مي شوند سرقت كابل هاي برق است.
آهنين پنجه با اشاره به اينكه در اين راستا به دنبال تبديل كابل هاي مسي به كابل هاي خودنگهدار هستيم، خاطرنشان كرد: تاكنون حدود 36 درصد از شبكه استان تبديل به كابل هاي خودنگهدار شده كه كاهش سرقت را به دنبال داشته است.
وي به مشتركان نيز توصيه كرد به منظور جلوگيري از خسارت به لوازم برقي منازل به علت نوسانات يا قطعي برق، در ورودي برق ساختمان، تجهيزات حفاظتي نصب كنند.
مديرعامل توزيع برق استان قم همچنين با اشاره به انتقاد مردم از عدم پوشش شركت بيمه طرف قرارداد گفت: براي جبران خسارت به لوازم برقي و مشكلات شركت بيمه، بدنبال راهكاري هستيم تا هر چه سريع تر خسارت وارد شده به مشتركان پرداخت شود.
- نویسنده : سکان نیوز