۲.۴ میلیون نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن هستند - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 26 June , 2024
پ
  • شناسه : 1165
  • 29 بهمن 1398 - 7:49
  • 0 دیدگاه
استاندار مازندران:

۲.۴ میلیون نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن هستند

۲.۴ میلیون نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن هستند
۲.۴ میلیون نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن هستند
استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات بهار سیاسی کشور به شمار می رود، با بیان اینکه دو میلوین و ۴۳۴ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: ۱۱۴ هزار نفر رای اولی هستند.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات نشاط سیاسی و اجتماعی در جامعه ایجاد می‌کند و بهار سیاسی کشور است، افزود: انتخابات نشانگر اقتدار و همبستگی ملی و یک نهضت سیاسی است.

استاندار با اعلام اینکه از سه هزار و ۸۰ شعبه در سطح استان مازندران، دو هزار و ۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات فعال هستند، عنوان کرد: مردم این استان می‌توانند از بین ۱۴۵ نامزد تأیید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی با اشاره به این مهم که مردم می‌دانند امور کشور با انتخاب آنان می‌گذرد، گفت: مازندران جزو استان‌هایی هست که مشارکت بالایی در انتخابات ادوار گذشته داشته و در دوره قبل برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از ۷۲ درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز مشارکت مؤثر و پررنگ باشد.

حسین زادگان اظهار داشت: از سه میلیون و۳۰۰ هزار نفر جمعیت استان مازندران دو میلیون ۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این بین ۱۱۴ هزار و نفر رأی اولی هستند و حدود پنج درصد از مجموع واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات مجلس یازدهم را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

استاندار مازندران تنوع و تکثر حضور نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از بسترهای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی برشمرد و تاکید کرد: برای داشتن انتخاباتی سالم فضای خوبی در جامعه حکمفرماست و رسانه‌ها نقش مؤثری در روشنگری و تبلیغ دارد پس امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری و انتخابی مناسب باشیم.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

حمایت ۶۲۶۶ نفر از نخبگان و فعالان سلامت از دکتر قالیباف 06 تیر 1403

حمایت ۶۲۶۶ نفر از نخبگان و فعالان سلامت از دکتر قالیباف

سکان نیوز: جمعی از اساتید، نخبگان، پزشکان، پرستاران، دندان‌پزشکان، داروسازان، توان‌بخشان، کارکنان و فعالان حوزه سلامت در داخل و خارج کشور از حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

تکمیل فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان 03 تیر 1403

تکمیل فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان

شهردار نکا با بیان اینکه فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید، گفت: استارت فاز دوم این طرح نیز آغاز شده و مطالعات طرح در حال انجام است .

بیانیه حمایتی جمعی از حقوقدانان و وکلای دادگستری در حمایت از دکتر قالیباف 03 تیر 1403

بیانیه حمایتی جمعی از حقوقدانان و وکلای دادگستری در حمایت از دکتر قالیباف

سکان نیوز؛جمعی از حقوقدانان و وکلای دادگستری در بیانیه ای از دکتر محمدباقرقالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.