۱۳۰ راهکار همکاری با حوزه ها در سند تحول بنیادین مشخص شده است - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 26 June , 2024
پ
  • شناسه : 1255
  • 30 بهمن 1398 - 9:56
  • 0 دیدگاه
معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش:

۱۳۰ راهکار همکاری با حوزه ها در سند تحول بنیادین مشخص شده است

۱۳۰ راهکار همکاری با حوزه ها در سند تحول بنیادین مشخص شده است
۱۳۰ راهکار همکاری با حوزه ها در سند تحول بنیادین مشخص شده است
معاون اموراستان های ستاد همکاری های حوزه وآموزش وپرورش گفت: ۱۳۰ راهکار مستقیم و غیرمستقیم در سند تحول بنیادین برای همکاری با حوزه های علمیه مشخص شده است.

به گزارش سکان نیوز، حجت الاسلام حسن درودی صبح چهارشنبه در نشست کمیته مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به سند تحویل بنیادین در نظام آموزشی افزود: بیش از ۶۰۰ شخص و نهاد در آن نقش دارند که ۴۰ راهکار مستقیم و ۹۰ راهکار به صورت غیر مستقیم برای حضور حوزه علمیه و همکاری آن مشخص شده است.

وی افزود: همچنین در هر استان یک کمیته همکاری به ریاست نماینده ولی فقیه در استان‌ها تشکیل شده است و در هر استان برنامه ۵ ساله خواهیم داشت که اول سال تحصیلی به استان‌ها ابلاغ می‌شود و این برنامه خروجی چهار کار گروه تربیت نیروی انسانی، منابع درسی و منابع پژوهشی است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران تلاش‌های خوبی در زمینه کارهای قرآنی صورت گرفته است، افزود: مهدهای قرآنی در مازندران شکل گرفته است تا از این سن، شبهات را برای فرزندان و کودکان پاسخ دهند.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه وآموزش وپرورش، سهم مدارس علوم معارف برای تربیت دانش آموزان برای حوزه‌های علمیه را صفر دانست و گفت: ۲۰۰ مبلغ به صورت مناسبتی در ایام مختلف اعزام می‌شوند و ۲۶۵ روحانی مستقر نیز در استان وجود دارد.

وی خواستار برپایی دوره‌های تخصصی برای طلابی شد که به مدارس اعزام می‌شوند و گفت: آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ائمه جمعه و نماینده معزز ولی فقیه در رفع بسیاری از شبهات کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام ابوترابی مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران نیز گفت: حوزه علمیه استان همکاری خوبی با آموزش و پرورش دارد و تاکنون نشست‌های متعدد و همایش‌های کلانی را برگزار کرده است.

وی افزود: همچنین نشست‌هایی برای اجرای طرح‌های امین و روشنا با آموزش و پرورش داشته‌ایم.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

حمایت ۶۲۶۶ نفر از نخبگان و فعالان سلامت از دکتر قالیباف 06 تیر 1403

حمایت ۶۲۶۶ نفر از نخبگان و فعالان سلامت از دکتر قالیباف

سکان نیوز: جمعی از اساتید، نخبگان، پزشکان، پرستاران، دندان‌پزشکان، داروسازان، توان‌بخشان، کارکنان و فعالان حوزه سلامت در داخل و خارج کشور از حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

تکمیل فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان 03 تیر 1403

تکمیل فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان

شهردار نکا با بیان اینکه فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید، گفت: استارت فاز دوم این طرح نیز آغاز شده و مطالعات طرح در حال انجام است .

بیانیه حمایتی جمعی از حقوقدانان و وکلای دادگستری در حمایت از دکتر قالیباف 03 تیر 1403

بیانیه حمایتی جمعی از حقوقدانان و وکلای دادگستری در حمایت از دکتر قالیباف

سکان نیوز؛جمعی از حقوقدانان و وکلای دادگستری در بیانیه ای از دکتر محمدباقرقالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.