کسب امتیاز کامل شاخص های اختصاصی جشنواره شهید رجایی 99 توسط برق منطقه ای فارس
کسب امتیاز کامل شاخص های اختصاصی جشنواره شهید رجایی 99 توسط برق منطقه ای فارس
سکان نیوز؛ شرکت برق منطقه ای فارس با بدست آوردن امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی ارزیابی جشنواره شهید رجایی از ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در پیامی کسب این امتیازات و به دست آوردن این جایگاه را به همکاران شرکت تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است : کارایی، اثربخشی و بهره وری گوهری است که میتواند پایداری و بقای سازمانها را تضمین کند و راهکاری برای کسب مزیت رقابتی باشد آنچه در سازمان منجر به بهره وری واقعی، مداوم و مستمر می گردد بهره وری سرمایه انسانی می باشد.

در ادامه این پیام آمده است : سرمایه انسانی که در کمال صداقت در ایفای وظیفه شغلی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و همسو با وجدان اخلاقی و حفظ شئون انسانی ، حقوق مردم را صیانت و حراست می کند.

مهندس نصیری در این پیام یاد آور شد : از آنجا که شرکت برق منطقه ای فارس در اجرای مواد ۱۸ و ۱۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در سال ۹۹ در بهبود شاخص های اختصاصی موفق به کسب امتیاز کامل گردیده بدینوسیله برخود واجب می دانم از تمامی عزیزان دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان این پیام آمده است : امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی و با اتکال به خداوند سبحان در سال “تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها” در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تداوم موفقیت های روزافزون این شرکت باشیم .

شايان ذكر است به استناد مصوبه ستاد مركزي جشنواره شهيد رجايي و با هدف ترويج و اشاعه موضوع ارزيابي با رويكرد فرهنگ‌سازي، دستگاه‌ها در 5 سطح و گروه به شرح “1- آموزشی، پژوهشی و فرهنگی2- تولیدی و خدماتی3- زیربنایی و توسعه زیرساخت4- سلامت و رفاه اجتماعی5- عمومی و قضایی ” واحدهاي استاني و واحدهاي شهرستاني در 5 محور و 21 شاخص” مورد ارزيابي قرار گرفته و دستگاه‌هاي منتخب، در مراسم جشنواره شهيد رجايي با اهداي لوح و تشويق مادي مورد تقدير قرار گرفتند.