کریمی فیروزجایی تراز نمایندگان مازندران را در مجلس افزایش داد/چهره ای ملی و ماندگار برای بابل
کریمی فیروزجایی تراز نمایندگان مازندران را در مجلس افزایش داد/چهره ای ملی و ماندگار برای بابل
سکان نیوز؛ حضور علی کریمی فیروزجایی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم بابل برای دومین بار در جایگاه هیئت رئیسه تراز نماینده گان مازندران را در مجلس شورای اسلامی افزایش داده است.

به گزارش سکان ، یک نماینده مجلس علاوه بر پاکدستی و صداقت و میل به خدمت به مردم باید دارای علم و شناخت و توان لازم برای جریان سازی در مجلس بوده تا موثر واقع شود، اگر نماینده مجلس آنقدر در طول دوره نمایندگی، خود را درگیر مسائل اجرایی مرتبط با دستگاه های دولتی و دخالت در عزل و نصب های حوزه انتخابیه نماید، از اصل وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون بازمی ماند، موضوعی که دکتر کریمی فیروزجایی در دو دوره نمایندگی مردم شهرستان بابل در مجلس به خوبی آموخته و به آن عمل نموده است.

کریمی فیروزجایی از چهره های ملی و ماندگار شهرستان بابل و نماینده ای در تراز ملی است، در کمال سادگی و خاکی بودنش در انجام مسئولیت های محوله در هیئت رئیسه مجلس یازدهم جدیت خاصی داشتند.

وی نماینده پرتلاشی بود که خستگی نمی شناخت، توانایی او در شناخت کارها و مدیران سطوح ملی و وزرا، او را قادر ساخت که به عنوان چهره ای ملی، در عین حال بی آلایش و بدون ادعا، تمام فرصت خدمت را در تکاپو برای خدمت رسانی به مردم باشد.

مردم شهرستان بابل هیچ وقت تلاش های این نماینده را در جذب اعتبارات ملی برای این شهرستان فراموش نخواهند کرد.

جای خالی این نماینده دلسوز مردم در مجلس دوازدهم کاملا در انتخاب هیئت رئیسه مجلس نمایان شد.

متاسفانه برخی از سیاسیون به خاطر محبوبیت ویژه کریمی فیروزجایی در بین مردم اقدام به حذف وی در مجلس دوازدهم پرداختند ولی مردم شهرستان هیچ وقت تلاش ها و اقدامات این نماینده را فراموش نخواهند کرد.

  • نویسنده : فرجی نقیبی مدیرمسئول