چرا دکتر یونسی بهترین گزینه برای استانداری مازندران است؟
چرا دکتر یونسی بهترین گزینه برای استانداری مازندران است؟
سکان نیوز؛ انتخاب استاندار مازندران در دولت چهاردهم به مرحله حساسی رسیده و نام‌های مختلفی برای سکانداری استانداری شنیده شود، در بین نام‌های مطرح‌شده، رئیس ستاد دکتر پزشکان جدی‌ترین گزینه برای استانداری مازندران است.

به گزارش سکان، پس از انتخاب وزرا در دولت چهاردهم و آغاز به کار کابینه جدی، تعیین استانداران به مهم‌ترین بحث‌های محافل سیاسی در استان‌ها تبدل شده است.

حساسیت جایگاه استاندار در ساختار دولت و پیاده‌سازی برنامه‌های دولت در استان‌ها انتخاب استاندارانی همسو با شعار وفاق را سخت و طولانی کرده و بدون شک طولانی بودن این روند، گمانه‌ها را نیز در رابطه با گزینه‌ها افزایش خواهد داد.

استان مازندران از استان های شمالی و به نوعی یکی از سیاسی ترین استانهای کشور بوده که با گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی، 24 مدیریت ارشد استان یا استاندار را در جناح ها و گرایش های مختلف سیاسی به خود دیده است.

در بین نام‌های مطرح‌شده، دکتر مهدی یونسی رستمی رئیس ستاد دکتر پزشکیان جدی‌ترین گزینه برای استانداری مازندران است.

مازندران در دهه‌های اخیر بیش‌ از هر چیزی از عدم‌همدلی ضربه خورده است در گذشته همواره در زمان انتخاب استاندار، نبود وحدت موجب می‌شد تا مازندران ضربه‌های بسیاری بخورد.

مازندران برای رسیدن به توسعه و چشم‌اندازهای مدنظر نخبگان، نیاز به استاندار ایده‌آلی دارد که تمام ویژگی‌های یک مدیر توانمند را دارا باشد.

در زمان انتخابات با مدیریت مهدی یونسی در ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در مازندران، همدلی و وحدت بسیار خوبی شکل گرفت اکنون نیز برای موفقیت دولت نیاز به مدیریتی همگرا در استان است و امیدواریم با انتخاب دکتر یونسی به عنوان استاندار مازندران مسیر توسعه و پیشرفت مازندران شکوفا شود.