پلمب 40 خانه و ویلای استیجاری در مازندران/ نوروز 99 خدمات نمی‌دهیم - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 29 September , 2024
پ
  • شناسه : 2554
  • 25 اسفند 1398 - 7:16
  • 0 دیدگاه

پلمب 40 خانه و ویلای استیجاری در مازندران/ نوروز 99 خدمات نمی‌دهیم

پلمب 40 خانه و ویلای استیجاری در مازندران/ نوروز 99 خدمات نمی‌دهیم
پلمب 40 خانه و ویلای استیجاری در مازندران/ نوروز 99 خدمات نمی‌دهیم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: تاکنون بیش از 8 هزار بازدید از تاسیسات گردشگری استان و اماکن استیجاری غیرمجاز صورت گرفته که 40 خانه و ویلای استیجاری پلمب شده است.

سکان نیوز، سیف‌الله فرزانه  با توجه به همراهی خوب مردم مازندران در بحث جلوگیری از شیوع این ویروس و ارتباط موثر با سامانه تلفنی 33391007-011، گفت: با وجود دغدغه‌های بهداشتی، نیروهای این اداره کل، دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نیروهای انتظامی، بازدیدها را افزایش دادند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به دستورات وزارت بهداشت در خصوص رعایت بهداشت و عدم خروج از منزل غیر از موارد ضروری، افزود: سفرهای نوروزی، قطعا به زودی و با همت مردم ایران زمین در فصل زیبای بهار برقرار خواهد شد و مردمان خوب مازندران میزبانی متفاوتی خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران بیان کرد: تا امروز بیش از 8 هزار بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان و اماکن استیجاری غیر مجاز صورت گرفته است و در مجموع 40 خانه و ویلای استیجاری پلمب شده است.

این مسؤول با اشاره به وجود 3 هزار و 500 واحد اقامتی، تفریحی و پذیرایی در سطح استان مازندران، گفت: این واحدها در نوروز 99 تعطیل است و هیچگونه خدماتی را ارائه نخواهند کرد.

فرزانه به اقدام خوب تعدادی از هنرمندان صنایع دستی و بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری در راستای تولید ماسک و بخشش اجاره بها اشاره کرد و گفت: این اقدامات خیر خواهانه، آرامش، که مهم ترین دغدغه این روزهای مردم است را به جامعه بازمی‌گرداند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

سامانه پایش تصویری اماکن ایجاد شد 07 مهر 1403

سامانه پایش تصویری اماکن ایجاد شد

سکان نیوز:سامانه پایش تصویری اماکن به عنوان یک نهاد ناظر بر کیفیت سیستم‌های نظارت تصویری امکان صنفی و عمومی با همکاری متخصصان داخلی، درگاه ملی مجوز های کشور و طبق استانداردهای ملی و دستورالعمل های ابلاغی نهادهای ذیربط ایجاد شد.

قطار پیشرفت و توسعه بابل روی ریل سرعت/بیکایی برای تحول در شهر آمد 06 مهر 1403

قطار پیشرفت و توسعه بابل روی ریل سرعت/بیکایی برای تحول در شهر آمد

سکان نیوز؛ با دستور مهندس بیکایی شهردار جدید شهر بابل روند اقدامات عمرانی در شهرداری سرعت گرفت.

سهم اقتصاد دریا از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۲ درصد است 06 مهر 1403

سهم اقتصاد دریا از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۲ درصد است

سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافق‌نامه ها سازمان بنادر و دریانوردی، پیرامون نقش نوین بنادر در لجستیک و زنجیره تامین و چالش‌های پیش‌رو، گفت: با وجود اینکه حدود ۹۰ درصد تجارت کشور از طریق دریا صورت می‌گیرد ولی کماکان سهم اقتصاد دریا از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۲ درصد است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.