هم‌افزایی شرکت توزیع برق مشهد و سازمان مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا (ع) برای عبور از پیک تابستان
هم‌افزایی شرکت توزیع برق مشهد و سازمان مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا (ع) برای عبور از پیک تابستان
سکان نیوز؛ در راستای تعامل و هم‌افزایی برای عبور از پیک تابستان 1403 و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه در حوزه انرژی، دیداری بین عبدالوحید مهدوی‌نیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد و احسان خانه‌آباد، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

مهدوی‌نیا در این دیدار با تاکید بر ضرورت همکاری همه‌جانبه برای عبور از پیک تابستان، اظهار داشت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف انرژی، گذر از پیک تابستان امسال نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است. در این راستا، صنعت برق همواره بر همکاری با تمامی دستگاه‌ها و نهادها، به‌ویژه جامعه مهندسین، تأکید داشته و از ظرفیت‌های این بخش برای ارائه راه‌حل‌های کارآمد و علمی بهره‌مند شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به همکاری‌های صنایع استان با این شرکت، افزود: صنایع استان با درک صحیح از شرایط حساس کنونی، همکاری ارزشمندی در زمینه مدیریت مصرف و بهینه‌سازی مصرف برق داشته‌اند. این تعامل سازنده، نقش بسزایی در ثبات شبکه برق و تأمین برق پایدار برای تمامی مشترکین ایفا کرده است.

خانه‌آباد، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام رضا(ع)، نیز در این دیدار با گرامیداشت ایام سوگواری محرم، بر آمادگی این سازمان برای ارائه کمک‌های تخصصی به صنعت برق تأکید کرد و گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مهندسی و علمی خود، آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت انرژی، ممیزی انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای بهینه‌سازی مصرف برق، با شرکت توزیع برق مشهد همکاری داشته باشد.