هشدار سخنگوی ستادمقابله با کرونا به باشگاه‌های خصوصی
هشدار سخنگوی ستادمقابله با کرونا به باشگاه‌های خصوصی
سخنگوی ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هشدار داد که تمام باشگاه‌های خصوصی باید مصوبه‌های این ستاد را رعایت کنند زیرا ویروس کرونا یک موضوع ادامه‌دار است.

«مهرزاد خلیلیان» روز دوشنبه گفت: با توجه به فرایند ادامه دارد ویروس کرونا باید برنامه طولانی مدت برای پیشگیری و مقابله با این ویروس داشته باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین نکته حفظ و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای تمام افراد و ورزشکاران است. این ستاد در بخشنامه‌ای تمام ورزشگاه‌ها، اماکن ورزشی و سالن‌های بدنسازی را تعطیل کرده است و امیدواریم در مدت تعطیلات، تمامی این اماکن دولتی و خصوصی نسبت به گندزدایی باشگاه خود اقدام کنند و ناظران ما به دقت به بازرسی خود در سراسر کشور ادامه خواهند داد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: بیشتر اردوها و مسابقات غیر از مواردی که درگیر کسب سهمیه المپیک هستند تعطیل شده است. درباره کشتی قرار بود تمهیداتی اندیشیده شود که بعضی از ملی‌پوشان در اردو بمانند ولی تا این لحظه تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

براساس آخرین آمار رسمی طی روز گذشته 978 به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 54 نفر فوت کردند و 175 بیمار بهبود یافتند و 27 استان کشور درگیر این موضوع هستند.