نتایج توسعه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در آینده قابل توجه خواهد بود
نتایج توسعه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در آینده قابل توجه خواهد بود
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست مشترک اعضای کارگروه طرح تحول دیجیتال اداره کل تامین اجتماعی گیلان و رابطین شعب شرق استان گفت: نتایج توسعه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی قابل توجه خواهد بود.

علی حسین نژاد با تاکید بر ضرورت حرکت سازمان های بزرگ به سمت بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین و فرهنگ سازی در جامعه در این خصوص، افزود : طرح 3070 سازمان که با هدف ارائه 30 خدمت به صورت غیرحضوری از طریق سامانه در دستور کار دارد جلوه ای از اراده ای مصمم برای تسهیل و روانسازی فرایندها و رضایتمندی مخاطبان است.

وی با بیان اینکه کاهش مراجعات و هزینه های شرکای اجتماعی، کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا، کاهش ترافیک، صرفه جوئی در زمان و هزینه ها از ابتدایی ترین دستاوردهای این طرح است و نتایج مثبت و ارزشمند آن در قالب تسریع امور و بهبود کیفی خدمت رسانی در ماه های آتی به صورت ملموس و مشهود و قابل توجه بروز می یابد، خاطر نشان ساخت: در بلندمدت این طرح کمک های شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود .

حسین نژاد با اشاره به ضرورت همراهی و همسوئی و شناسایی گلوگاه های احتمالی در کار برای اصلاح، رصد و پایش را در اجرای کار با اهمیت دانست.

محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز با بیان اینکه طی 7 هفته سپری شده از آغاز طرح، تاکنون از 17 خدمت غیرحضوری رونمایی شده است، اظهار داشت : 7 خدمت در حوزه بیمه شدگان و 9 خدمت در حوزه کارفرمایان و یک مورد در بخش مستمری ها بوده و انتظار می رود، در آینده نزدیک شاهد چشم اندازی روشن در این بخش باشیم .

وی همچنین خواستار نقش آفرینی و مشارکت همکاران برای تقویت استفاده از بستر فراهم شده شد.