علی حسین نژاد با تاکید بر ضرورت حرکت سازمان های بزرگ به سمت بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین و فرهنگ سازی در جامعه در این خصوص، افزود : طرح 3070 سازمان که با هدف ارائه 30 خدمت به صورت غیرحضوری از طریق سامانه در دستور کار دارد جلوه ای از اراده ای مصمم برای تسهیل و روانسازی فرایندها و رضایتمندی مخاطبان است.
وی با بیان اینکه کاهش مراجعات و هزینه های شرکای اجتماعی، کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا، کاهش ترافیک، صرفه جوئی در زمان و هزینه ها از ابتدایی ترین دستاوردهای این طرح است و نتایج مثبت و ارزشمند آن در قالب تسریع امور و بهبود کیفی خدمت رسانی در ماه های آتی به صورت ملموس و مشهود و قابل توجه بروز می یابد، خاطر نشان ساخت: در بلندمدت این طرح کمک های شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود .
حسین نژاد با اشاره به ضرورت همراهی و همسوئی و شناسایی گلوگاه های احتمالی در کار برای اصلاح، رصد و پایش را در اجرای کار با اهمیت دانست.
محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز با بیان اینکه طی 7 هفته سپری شده از آغاز طرح، تاکنون از 17 خدمت غیرحضوری رونمایی شده است، اظهار داشت : 7 خدمت در حوزه بیمه شدگان و 9 خدمت در حوزه کارفرمایان و یک مورد در بخش مستمری ها بوده و انتظار می رود، در آینده نزدیک شاهد چشم اندازی روشن در این بخش باشیم .
وی همچنین خواستار نقش آفرینی و مشارکت همکاران برای تقویت استفاده از بستر فراهم شده شد.