مشارکت حداکثری در انتخابات باطل السحر توطئه‌های دشمنان است
مشارکت حداکثری در انتخابات باطل السحر توطئه‌های دشمنان است
سکان نیوز؛ رئیس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت وپیشرفت دکتر قالیباف در مازندران بر لزوم هم‌افزایی نیروهای جریان انقلاب در مسیر خلق حماسه باشکوه در عرصه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد.

عقیل امامی امروز در جمع مسئولان و اعضای ستادهای مردمی دکتر قالیباف در مازندران گفت: انتخابات نمایشگاه عزم و اراده ملی در مسیر پیشرفت آرمانی کشور است.

وی اظهار کرد: حل چالش‌های بنیادین، رفع تنگناهای مسیر پیشرفت آرمانی وسامان بخشی ناترازی‌های فرهنگی، اقتصادی، گشایش در عرصه‌های معیشت و فرهنگ به‌عنوان پیش نیاز توسعه و پیشتازی در مسیرهای تحولی، مستلزم حضور آگاهانه در انتخابات پیش‌رو است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بحرانی منطقه تحت تاثیر اقدامات مخرب آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: در شرایط کنونی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر تقویت انسجام ملی، پیشبرد اهداف نظام اسلامی را تحقق می‌بخشد.

این فعال سیاسی و فرهنگی با تشریح برخی از مشکلات و تنگناهای کشور در گذشته، دولت شهید رئیسی رادولت اقدام وعمل نامید و افزود: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و تحولی عرصه‌های پیشران کشور را در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست فعال کرد و توانست مسیر دستیابی به قله‌های پیشرفت آرمانی را کوتاه کند.

وی افزایش تعاملات بین‌المللی و فعال‌سازی دیپلماسی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را با همت شهید امیر عبداللهیان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در سطح جهانی به‌گونه‌ای است که هیچ بحران بین‌المللی بدون نقش‌آفرینی کشورمان حل شدنی نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی دکتر قالیباف در مازندران افزود: انتخاب رئیس‌جمهور مردمی، کارآمد و آشنا به نظام مسایل کشور و دارای رویکرد حل المسائلی به پشتوانه آرای بالای مردم، ضامن پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به چالش‌های عمده کشور در آینده  اظهار کرد: تداوم مشی جهادی رئیس جمهور شهید در سایه انتخاب مدیر جهادی و تحول‌گرا و معتقد به مبانی اعتقادی و آرمان‌های جهانشمول انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین ماموریت دولت چهاردهم اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است، افزود: کشور در سایه مدیریت تحولی وجهادی در برنامه هفتم توسعه به بالندگی و پیشرفت دست خواهد یافت.

وی یکی از ثمرات انتخابات را همدلی، انسجام و امیدبخشی عنوان و خاطرنشان کرد: نیروهای فعال جریان انقلاب باید با تاسی به فرامین راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی از هرگونه بداخلاقی پرهیز و عرصه انتخابات را به نمایشگاه وحدت اسلامی تبدیل کنند.

امامی افزود: اخلاق، معنویت و عقلانیت باید سرلوحه فعالیت های فعالان سیاسی قرار گیرد.