مسیری که آمدیم
مسیری که آمدیم
سکان نیوز؛ سیدعزیز مقاومت، سید حسن نصرالله در خط مقدم بود. نگذارید بمب سنگرشکن، سنگر عقبه را متلاشی کند.

به گزارش سکان، خط مقدم تلفات دارد اما وقتی سنگرهای عقبه محکم، مصمم، هوشیار، منسجم، همراه و گوش بفرمان فرماندهی باشد خط مقدم موفق خواهد شد و نتیجه شهادتها، پیروزی بزرگ خواهد شد.
مبادا در عقبه با شنیدن خبر شهادت عزیزی در خط مقدم، انسجام خود را از دست دهیم.
در عصبانیت و ناراحتی از دست دادن عزیزی در خط مقدم مبادا سنگر عقبه، سست و نامنسجم و چند صدا گردد، مبادا حرکتی شود که هم تمرکز از دست رود و هم انسجام.
این یک جنگ است، زد و خورد دارد، شهادت دارد، آسیب دارد، پیروزی هم دارد، هر عملیاتی نیاز به بررسی همه جوانب دارد اما مهمترین بعدش، انسجام و فرماندهی است.
لطفا سخنی نگوئیم و عملی نکنیم که هم انسجام و هم فرماندهی تضعیف شود.
خرمشهر سقوط کرد، جهان آرا شهید شد، چمران رفت، باکری پرکشید، بروجردی، باقری و خیلی های دیگر شهید شدند، عملیاتی شکست خوردیم، اینها ما را نشکست، هرچند غصه خوردیم اما نشکستیم، انسجاممان بیشتر شد، اعتماد به فرماندهی بیشتر شد از جبهه خودی دو و چند صدا برنخواست و پیروز شدیم.
از شهادت عزیزانمان، همه غصه دارند، اما این یک جنگ است، سیدحسن نصرالله عزیزها فدا میشوند تا با انسجام جبهه حق پیروز شود و حتما میشود.
ما پیروزیهای بزرگ جبهه مقاومت را در این سالها دیدیم و احساس غرور کردیم.
پس گرفتن لبنان، سوریه، عراق، یمن، شکست آمریکا در آمریکای لاتین مانند ونزوئلا و… ، شکست طرح خاورمیانه بزرگ، شکست داعش، اخراج آمریکا از منطقه، کوچکتر شدن اسرائیل غاصبی که شعار نیل تا فرات داشت از ۱۹۹۰ به بعد، زمینگیر شدن اسرائیل غاصب در زمین خودش، تغئیر دادن استراتژی توسعه طلبانه رژیمهای سعودی و غاصب اسرائیل، مهار آسیای میانه، مهار حوزه خلیج فارس،
اینها کارهای کوچکی است؟
هر کدام از این پروژه ها در حالت معمولی نیاز به دهها سال و قدرتی امپراتوری مانند دارد.
ایران اینها را در کمتر از ۳۰ سال انجام داد، ما حتی اگر ابرقدرت مطلق دنیا بودیم نیز این کارها در این بازه زمانی کاری عظیم بود.
با توجه به ظرفیتها و محدودیتها کاری بسیار بزرگ و معجزه آسا انجام شد، هر چند هزینه هم داشت، شهادت هم داشت اما شهادت سردار عزیزدلها سردار سلیمانی و سیدعزیز مقاومت حسن نصراله نیز هزینه هایش بود اما کاری شد کارستان که کسی اگر امروز منصفانه نگاه کند میبیند که در این زمان اندک ۳۰ ساله چه کارهای عظیمی شد که تاریخ بعدها انگشت به دهان خواهد ماند.
هر شهادتی، مرحله جدیدی برویمان گشود و مطمئنم خون پاک سیدعزیز مقاومت فرصتهای بزرگی برای جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد و مسیری خواهد ساخت کارستان.

شهریار شیرخانی
عضو هیات رئیسه و مسئول سیاسی